עד עצם היום הזה: דמויות דיסני שהכי אהבנו. Disney באדיבות yes

עד עצם היום הזה: דמויות דיסני שהכי אהבנו

יש לא מעט דמויות דיסני שאננו לא יכולים שלא לאהוב, אבך יש כמה שאנחנו אוהבים קצת יותר... • זאת הרשימה שלנו!

אין ספק שדיסני היא חלק מהותי מהילדות של רבים מאיתנו ודמויות דיסני רבות חד משמעית הפכו לחלק עיקרי מילדותינו, חלקן אף יותר מאחרות - קבלו את המועדפים של פרוגי!

מיקי מאוס

העכבר המפורסם ביותר בעולם הוא לא רק סתם דמות מצויר, אלא אחת הדמויות הראשונות של דיסני, זו שהובילה את שנותיה הראשונות של החברה ואחד הסמלים המייצגים אותה עד היום.

 

© Disney באדיבות yes

 

בל

אחת מנסיכות דיסני האהובות והמוערכות ביותר היא בל, הנערה החכמה היתומה מאם שנאלצה לחיות בטירה עם חיה ואז התאהבה בו, הפכה איכשהו לנסיכה אהובה במיוחד עם סיפור זכור מאוד, שאנחנו אישית ועוד צופים רבים, מאוד אהבו. יש בה גם כח נשי ופמיניסטי שלגמרי אי אפשר שלא להעריך.

© Disney באדיבות yes

פיטר פן

הילד שלא מתבגר לעולם הוא מותג בפני עצמו, ודמות מסקרנת מאין כמותה, פיטר פן הוא במידה מסוימת מושא קנאתם של ילדים ומבוגרים רבים והמיוחדות בדמותו הפכו אותו לדמות מרשימה, אייקונית, ואחת הזכורות והאהובות שיש לדיסני להציע.

 

© Disney באדיבות yes

 

אלזה

הדמות הכי חדשה (באופן יחסי) ברשימה שלנו, ועם זאת אחת מבעלות ההשפעה שבה. אלזה פרצה אל חיינו בסרט 'לשבור את הקרח' והפכה במהרה לאייקון תרבות והשיר שלה ללהיט ענק. היא ללא ספק אחת מנסיכות דיסני האהובות ביותר ויש לה מקום של כבוד!

© Disney באדיבות yes

סימבה

אמנם סימבה הוא לא ממש בן אנוש אך אין זה מונע ממנו להיות דמות אהובה ומעוררת הזדהות. גור האריות המאבד את אביו ואז בורח ממלכתו רק כדי לחזור אליה ולהלחם בדודו הרשע הפך ליצור אייקוני בין דמויות דיסני ולדמות אהובה ביותר.

© Disney באדיבות yes

 

תגיות
תגובות