הטופ שלנו: הסרטים המוזיקליים שתמיד כיף לצפות בהם. באדיבות yes

הטופ שלנו: הסרטים המוזיקליים שתמיד כיף לצפות בהם

16 שנים מאז שודר לראשונה "היי סקול מיוזיקל" בישראל, אספנו כמה מהסרטים המוזיקליים שהכי כיף לצפות בהם בכל זמן נתון! • זאת הרשימה שלנו

סרטים זה דבר מהנה וגם מוזיקה היא דבר מהנה, אז למה לא לשלב בין השניים? אישית אנחנו מאוד אוהבים מחזות זמר וסרטים מוזיקליים, אז לכבוד היום בו שודר הסרט הראשון של "היי סקול מיוזיקל" בישראל (ה-30 באוגוסט 2007) - קבלו את הסרטים המוזיקליים שתמיד כיף לצפות בהם!

צלילי המוזיקה

המחזמר, שגם מבוסס על סיפור אמיתי, אמנם יצא אי שם בשנת 1965... אך מעניין ומסקרן גם בימינו. הסרט מתרחש בזמן מלחמת העולם השנייה ועוקב אחר נזירה צעירה שנאלצת לשמש כאומנת לשבעה ילדים יתומים מאם. האומנת מלמדת את הילדים לשיר ולשמוח והשירים מהמחזמר חקוקים במוחות רבים עד היום.

האמן הגדול מכולם

הסרט המצליח מ-2017, עוקב אחר פי.טי ברנום, יזם, אשר מארגן מופע קרקס של אנשים בעלי מאפיינים פיזיים חריגים או יכולות בלתי רגילות. הסרט מלא בשירים נפלאים, כל אחד מוצלח יותר מקודמו שמשדרגים את הסרט והופכים אותו לזכור ביותר, כל כך עד שקשה לנו להאמין שקיים אדם שצפה בסרט ולא אימץ את השירים לפלייליסט למשך תקופה...

 

טיק טיק בום

אנדרו גארפילד אולי מוכר לנו בעיקר מתפקידו כספיידרמן, אך האמת היא שב-2021 הוא גילם דמות שונה לגמרי - תפקיד ראשי בסרט המחזמר שנקרא "טיק טיק בום". שם, הוא מגלם מחזאי המנסה להעלות את הצגתו, ניסיונותיו מתוארים בסרט מוזיקלי זה בצורה יפהפייה ומרגשת ואנחנו מודים, לא ידענו שאנדרו יודע לשיר!

קאמפ רוק

סדרת סרטים מוזיקלית מוצלחת של דיסני בכיכובם של דמי לובאטו והאחים ג׳ונאס. הסרט עוסק בחבורת בני נוער מזמרים במחנה קיץ למוזיקת רוק. הסרטים מלאים בשירים זכורים ואייקוניים שלא לדבר על הכוכבים המופיעים בו שתמיד יגרמו לנו להתאהב.

היי סקול מיוזיקל

ולסרט שלשמו התכנסנו... מדובר אחת מסדרות הסרטים המוזיקליים המוכרות שיצאו בכלל ובדיסני בפרט. "היי סקול מיוזיקל" עוסק בסיפור האהבה של טרוי וגבריאלה, זוג תיכוניסטים שמאוד אוהב לשיר אשר מוצאים את דרכם זה אל זו למרות השוני ביניהם. הסדרה והשירים בה הפכו לאייקוניים ואהובים על כולנו, שלא לדבר על סדרת הטלווזיה שיצאה בהתבסס על סרטים אלו המשודרת בימים אלו. היי סקול הייתה אבן דרך בסרטי דיסני על המסך, כזו שהולידה כוכבים גדולים ושינתה את הערוץ המדובר.

 
תגובות