מסתמן: "קוקה-קולה סאמר לאב" לא יתקיים השנה. צילום: אור גפן

מסתמן: "קוקה-קולה סאמר לאב" לא יתקיים השנה

אירוע הנוער הגדול של השנה, המיועד לבוגרי כיתות ט' עד יב', הוקפא בעקבות המצב הביטחוני בארץ וכן לאחר המלצת פיקוד העורף. "לאלו מכם ששריינו אוהל ושילמו בעבור ההשתתפות, אנו נשיב את מלוא הסכום" כתבו בעמוד הפייסבוק של החברה

אירוע הנוער הגדול של השנה ככל הנראה לא יתקיים, וזה בשל המצב הביטחוני בארץ. "בעקבות המצב הביטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף אנו נאלצים להקפיא בשלב זה את פעילות קוקה-קולה סאמר לאב. לאלו מכם ששריינו אוהל ושילמו בעבור ההשתתפות, אנו נשיב את מלוא הסכום. אם יוחלט לקיים את הפעילות במועד אחר, נעדכן אתכם ונשמור לכם את הזכות לשריון מקום" הם כתבו בפוסט בפייסבוק.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הסאמר לאב, שמידי כמה שנים משנה את שמו, במטרה לחדש ולרענן את המותג, נחשב לאחד מאירועי הנוער הגדולים בישראל והוא מיועד לבוגרי כיתות ט' עד יב'. האירוע היה אמור להתקיים החל מה-24 ביולי ועד ה-7 באוגוסט, אולם בעקבות המלצת פיקוד העורף והמצב בארץ - הוחלט בהנהלת קוקה-קולה על הקפאת האירוע, אולם איך שהמצב נראה כרגע - נראה כי השנה לא יתקיים אירוע.

גורמים בחברה סיפרו לפרוגי שאכן מדובר בהקפאה של הפעילות ואם יתאפשר, האירוע יתקיים במהלך חודש אוגוסט. יש לציין כי בחברה פועלים רבות על מנת שהאירוע כן יתקיים במתכונת מסוימת. האירוע עצמו היה אמור להתקיים בחוף דור-נחשולים שבצפון הארץ למשך חמישה מחזורים של יומיים.

 
 
סאמר לאב 2013 © אור גפן
סאמר לאב 2013
סאמר לאב 2013 © אור גפן

באירוע היו אמורים להופיע, בין היתר, הזמרים מוקי ולירן דנינו ואמן החושים הבינלאומי ליאור סושארד. מלבד זאת, כיאה לאירוע המטורף, במתחם הסאמר לאב בני הנוער נהנים ממתחמי "הכל-כלול", החל מלינה באוהלים, ארוחות מסביב לשעון, חוף ים אקזוטי, מתחם גיימינג, מתחם פעילות ימית, מסיבות, קומזיץ, טורנירי כדורגל וכדור עף, דוכנים, הקרנות סרטים ועוד.

סאמר לאב 2013
סאמר לאב 2013 © אור גפן

ירין טובי מהדרום, שתכננה להגיע לאירוע סיפרה לפרוגי ש"אני מבלה את רוב זמני בממ"ד, או לידו. ציפיתי שהחופש האחרון שלי יהיה אחרת, שאלך לים, לבריכה, לטייל ברחבי הארץ, כמו בכל חופשי הקיץ, וכן אפילו נרשמתי בפעם השלישית לקוקה קולה סאמר לאב, והצלחתי לתפוס אוהל. לא ידעתי שכך יהיה המצב, שהמלחמה תימשך למעלה משבועיים ושבעקבות זאת כל התוכניות שלי יבוטלו, וכך גם קוקה קולה. אני מבינה את המצב ומקווה שבקרוב הם יוכלו לקיים את הפעילות".

סאמר לאב 2013
 

האירוע מצטרף לרשימת ביטולים שקרו בעקבות המצב, בהם: ההופעות של הבקסטריט בויז בישראל, פסטיבל Isle of Dreams ועוד.

תגיות
תגובות