היום זה קורה! איפה חוגגים את ראש השנה?. צילום: GIPHY

היום זה קורה! איפה חוגגים את ראש השנה?

"ראש השנה" ידוע לכולנו כהחג הראשון בחודש תשרי, ובכלל בשנה בעברית. אנו חוגגים אותו עם ארוחה משפחתית טעימה ומשביעה, אך למה לא לחגוג אותו עם החברים במועדון? אספנו עבורכם את כל המסיבות השוות לנוער

האנגר 17

הצוות של הפסטיבל מארגן לכם מסיבה עם מיטב אמני המוזיקה המודרנית של ישראל כמו: אפגרייד אמן הטראנסים, אופיר מלול הדיג'יי, מיסטר בלאק הדיג'יי וקאטריקס הראפר. מלבד כל אמני המוזיקה האלקטרונית, גם הרובוטים שאחראים על התאורה והאפקטים, ייתנו שואו מטורף. 

מתי: 23 החודש (ג') משעה 21:00 ועד אור הבוקר.

גילאים: 15-18 

מחיר: 70 בכניסה שקלים, מלבד הבנות שנכנסות בחינם ללא הגבלת זמן.

איפה:  באזור קניון עזריאלי, ברחוב בן אביגדור 17.

עוד במדור התרבות של פרוגי:

© פייסבוק
 

ליין "המגמה" לנוער

צוות מפיקי ויחצני "המוסד" מארגנים לכם מסיבת ראש השנה בשילוב עם חגיגות ימי הולדת. החגיגה מתפרשת לשלוש קומות ובכל קומה ז'אנרים שונים של מוזיקה, כך שאין אחד שיתלונן. בקומה הראשונה – אמני טראנס, טראפ והיפ-הופ שביניהם נמצא נצ'י נץ' ו.לא מוכרים, בקומה השנייה – אמני רוק אלטרנטיבי-ישראלי ובקומה השלישית – דיג'יי סטרלינג.

מתי: מ-22:00 ועד אור הבוקר

גילאים: 16+ בהצגת תעודת זהות

מחיר: 70 שקלים בכניסה עד השעה 23:00, ומהשעה 23:00 המחיר עולה ל-80 שקלים. חיילים נכנסים ב-50 שקלים בהצגת חוגר, ולטענתם רק הבנות היפות וחוגגי יום ההולדת ייכנסו בחינם.

איפה:  אזור דרום תל אביב, בסמטת הש"ך 12 תל אביב

© פייסבוק
 

פאשן בר

צוות ההפקה של האירוע מארגן לכם מסיבה שבאמת שווה את המחיר. במסיבה זו ישנם כמה אמנים לא מוכרים העוסקים בז'אנרים שונים כמו היפ הופ, האוס וטראנס. מלבדם, יש את אליעד נחום – בר משמש, ועידו שוהם – הדיג'יי המוביל הארץ.

מתי: מ-22:00 

גילאים: 16+ בהצגת תעודת זהות

מחיר: 50 שקלים בכניסה עד השעה 23:00 מלבד הבנות שנכנסות בחינם ללא הצגת תעודת זהות, ומהשעה 23:00 המחיר עולה ל-60 שקלים ולבנות ל-50 שקלים

איפה: אזור דרום תל אביב בשדרות רוטשילד, ברחוב יהודה הלוי 46

© פייסבוק

באלה

מלבד תל אביב, גם בצפון הארץ הושקעה מסיבה מטורפת ומשוגעת. צוות לייב פרודוקשן מיני מתכנן עבורכם את אחת מהמסיבות האידאליות של ראש השנה. האירוע מתפרש ל-2 ז'אנרים מטורפים של מוזיקה – היפ הופ וטראנס, מובן שהרגע המפציץ של האירוע יהיה ההופעה של עידו בי וצוקי, צמד הדיג'יים הכי מוכשר ביחס לגיל בתחום. מי אמר שגם הצפון לא יכול לספק הנאה מירבית?

מתי: מ-22:30 

גילאים: 16+ בהצגת תעודת זהות

מחיר: 55 שקלים

איפה: אזור עמקי הגליל, בצומת שריד שב-Waze זה יוצא "שריד על הדרך"

© פייסבוק
 
תגובות