שמיניסטים, מה אתם עושים בחנוכה?.

שמיניסטים, מה אתם עושים בחנוכה?

שמיניסטים, תתכוננו לחנוכה לוהט, כי ליין "המושבניקים" מאזור השרון, חוגגים במסיבה בלתי נשכחת במועדון "המשק77" הידוע והאהוב. כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על המסיבה הכי שווה בעיר

חג החנוכה הגיע ועם שלל המסיבות שמפרסמים ברשת, קשה למצוא מסיבה באמת טובה, עם קהל איכותי ומוסיקה מעיפה. בדיוק בשביל זה קם ליין ״המושבניקים״ אותו מפיקים יוני מרגוליס, עומר אגדי, אלמוג כהן ועומרי לוי, בני 18 מתיכון ״חוף השרון״ שליד נתניה. השלושה מנוסים בסצינת המסיבות באזור, ומפיקים כעת מסיבה ראשונה בליין שלהם - מסיבת "פול מון" המיועדת לשמיניסטים.

במועדון ״המשק77״, אחד המועדונים הידועים והאהובים ביותר באזור השרון, יהיה ליין חדש.
שני דיג׳יים - אחד מיינסטרים ואחד ל״אפטר טראנס״ מאוחר יותר בלילה: DJ Gulu ו Dj Asaf Fogel.
בנוסף, יסתובבו שתי מאפרות אשר יכניסו את הקהל לאווירת ״פול מון״ באיפור מיוחד וזוהר בחושך שהטריף את המסיבות הכי גדולות באירופה וכעת מגיע לישראל.

מה עוד בתכנון? מופעי אש מרהיבים באווירת חנוכה שיוסיפו חום לאווירה הלוהטת במסיבה. המפיקים מבטיחים: "בשביל השמיניסטים שלנו אנחנו נותנים את הלב והנשמה, מאפרות, צבעים זוהרים, תפאורה משוגעת, מופעי אש הישר מתאילנד וזו רק ההתחלה". בנוסף הם מבטיחים הפתעות נוספות לשמיניסטים בערב המסיבה הבלתי נשכח: "יהיו עוד המון הפתעות אבל אנחנו לא רוצים להרוס ולספר".

מתי כל זה יקרה? ביום שני ה-22.12.14, נר שביעי של חנוכה.

יש להרשם מראש באיוונט המסיבה בפייסבוק

 

תגובות