זה לא פורים ולא מסיבה: כנס עולמות 2015 בנושא עולמות. צילום: שניר סיגאוי

זה לא פורים ולא מסיבה: כנס עולמות 2015 בנושא עולמות

כנס עולמות הוא כנס מדע בדיוני ופנטזיה שמקבץ את כל הגיקים שיש בארץ לאירוע אחד גדול. ראיתם אנשים מחופשים והבנתם שזה לא פורים? כל הפרטים

מישהו שמע על כנס עולמות? כנראה שכן ואולי שלא, אך הנה הגיע הזמן להציג לכם את הכנס. כנס עולמות הוא כנס מדע בדיוני ופנטזיה שמקבץ את כל הגיקים שיש בארץ לאירוע אחד גדול. הנושא השנה היה "עולמות" ואם זה מבלבל - הכל בסדר, יש הסבר.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

אוהבים את חג הפורים? כנראה שאתם תאהבו מאוד את כנס עולמות. למשך שלושה ימים במפעל הפיס בתל אביב, מתקיים כנס למדע בדיוני ופנטזיה הנקרא "עולמות". השנה, הכנס בנושא "עולמות" והגיעו אליו טובי המתחפשים, הפאנדומיסטים והגיקים בארץ. אם אתם לא יודעים מה המילה פאנדום אומרת, אז: פאנדום - קהילת מעריצים נלהבים סביב רעיון מסוים, במקרה שלנו - ספרים, סרטים, סדרות, אנימות וכן הלאה. מבינים? ממשיכים!

"תראה מאוד כיף כאן קודם כל" אומרת מנהלת הכנס, הדס לבנצל, "יש הרבה אנשים שהם לא ממש מעריצים של איזה פאנדום אבל מספיק שקראת ונהנת משהו אתה תוכל ליהנות מההרצאות. האווירה בחוץ היא ממש כיפית - יש המון אירועי חינם וכן הלאה".

Johnny Garzon © צילום מסך מהפייסבוק

בנוסף להכל, יש גם הרצאות, סדנאות ובעצם - כל דבר שיעביר לכם את הנושא של השנה. לדוגמה, השנה, ד"ר קרן לנדסמן העבירה הרצאה בנושא חייזרים - "בנה לך חייזר". היא דיברה על סוגי החייזרים שאנחנו מכירים מהסרטים השונים ועל פניו זה נשמע גיקי, משעמם וזמן מעולה לישון. אז זהו שלא, מדובר על הרצאה שלא השאירה אף צופה עם עיניים יבשות, צחוק מתגלגל ובעצם - לימודי ביולוגיה בצורה שלא חשבתם בכלל (ומי מיאתנו אוהב בילוגיה?). אתם באמת צריכים להגיע ולראות על מה מדובר, שווה במיוחד!

תגיות
תגובות