מצאה בייביסיטר: עדי הימלבלוי מבלה בלי ליאו . צילום: שלי זילכה

מצאה בייביסיטר: עדי הימלבלוי מבלה בלי ליאו

מי תיאר לעצמו שפסטיבל הקיץ של דיסני יהיה הדבר שיגרום למפגש צמרת בין עדי הימלבלוי, רון שחר ויהונתן בשן? אז מה חיכה להם במתחם ואיזה מופע העלו שם?

אמש (יום ד') נערך אירוע השקת פסטיבל הקיץ של דיסני בהיכל הדריב אין בתל אביב. בעיקרון כל האירוע הגדול עסק בסרטים "מכוניות" ו"פרוזן" או לחילופין "לשבור את הקרח". במתחם עצמו, באזור רחבת הדרייב, חיכו לנו אטרקציות מרובות שכללו פסלי ענק של מכוניות, מסלולי נסיעה לילדים קטנים ומסלולים גם לגדולים יותר, עמדת מכוניות ותחנות תדלוק, וכמובן שלמרות החום הכבד ששרר, כל המתקנים היו מוצלים, כך שיהיה נוח גם לילדים וגם למלוויהם הצמודים, ההורים. 

© צילום: שלי זילכה
©שלי זילכה

בתוך היכל הדרייב ראינו פעילויות רבות שקשורות לסרט "פרוזן", עמדת תמונה עם הדמויות, פינות איפור, קליעה למטרה ובדובדבן שבקצפת, עמד המופע שבשבילו כולם התאספו והוא "חגיגת שירי 'לשבור את הקרח' על הבמה". שם התאספו כל האורחים יחד עם ילדיהם לצפות ולהינות ממיטב השירים מהסרט בלווי מן מחזמר ומופע מתוקשר בין השחקנים לקהל, וכך היה.

מזהים מי זו? תדעו בהמשך..
מזהים מי זו? תדעו בהמשך.. ©שלי זילכה
©שלי זילכה

אמנם השחקנים שהשתתפו במופע, לא היו מוכרים, אך לילדים הקטנים זה לא בדיוק הזיז, הם באו בשביל להינות, שם קרה דבר שהפתיע אותנו במיוחד והוא שמהרגע שהמופע התחיל עד לרגע בו הסתיים, הילדים שיתפו פעולה עם השחקנים ולקחו חלק פעיל במופע. 

באו לכייף, אפילו עם אותו הלבוש!
באו לכייף, אפילו עם אותו הלבוש! © שלי זילכה

למה בעצם אנחנו מתכוונים? מתחילת המופע ועד סופו הילדים היו חלק אקטיבי בהתפתחות המופע, חלק מן הילדים זכו לעלות אל הבמה ולהצטרף לריקודים ולשמחה שהייתה בבמה, חלק זכו להקריא קטעים הקשורים להתפתחות העלילה. מלבד העובדה שילדים עלו לבמה, יכולנו לשים לב שהייתה השקעה רבה בהעלאת המופע, שילבו בו ריחות על ידי מאוורר, המפזר ריח בהתאם לסיפור, דבר אשר הוסיף ותרם להתחברות וכניסה לאווירה והרעיון המציאותי- דמיוני אותו ראינו לכל אורך המופע.

© שלי זילכה

בין כל ההורים המותשים והילדים המאושרים, ראינו פרצופים מוכרים במיוחד, בינהם עדי הימלבלוי, האמא הטרייה, שכנראה כבר מצאה מי שיעשה לה בייביסיטר על ליאו הקטן ומצאה קצת זמן להפגש עם קרוביה. אחריה ראינו את יהונתן בשן, כוכב "שוברי גלים" (שזה עתה סיימה את העונה השניה), שגם הוא הגיע לבד. מי שדווקא כן הגיעו בליווי משפחתי היו רון שחר שהגיע יחד עם אשתו והילדים, נתי קלוגר שהגיעה יחד עם ילדיה ועומרי רוטברד שבא עם ילדו.

© שלי זילכה
© שלי זילכה
©שלי זילכה
©שלי זילכה
©שלי זילכה
תגובות