עדיין לא פורים: פסטיבל אייקון 2015 בנושא הרפתקאות. יובל עזוז

עדיין לא פורים: פסטיבל אייקון 2015 בנושא הרפתקאות

פסטיבל ענקי של מדע בדיוני, פנטזיה, משחקי תפקידים, אנימה ומנגה שמתקיים שלושה ימים רצופים בחול המועד סוכות. היינו שם - ומה ראינו?

אייקון 2015 התקיים בחול המועד סוכות ומשך אליו אלפי אנשים, מבוגרים ובני נוער כאחד. היינו שם ודאגנו לבדוק למה כדאי לבוא - אם בכלל. בואו לגלות מה מצאנו!

 

אוהבים את חג הפורים? מצאנו לכם חג נוסף. למשך שלושה ימים במפעל הפיס בתל אביב, מתקיים פסטיבל למדע בדיוני ופנטזיה הנקרא "אייקון". השנה, הפסטיבל בנושא "הרפתקאות" והגיעו אליו טובי המתחפשים, הפאנדומיסטים והגיקים בארץ. אם אתם לא יודעים מה המילה פאנדום אומרת, אז: פאנדום - קהילת מעריצים נלהבים סביב רעיון מסוים, במקרה שלנו - ספרים, סרטים, סדרות, אנימות וכן הלאה.

© יובל עזוז

"כדאי לבוא לאייקון אם אתם רואים באייקון כסוג של בית, בית חם למשהו שאתם מאמינים בו ואוהבים אותו" מספר לנו תומר שלו מנהל הכנס השנה. הוא מספר לנו שזאת שנתו השישית כמנהל הכנס. ראינו גם שהמון אמרו לנו שבאייקון אפשר להתנהג ואפשר להיות באמת אמיתיים עם עצמכם ואנשים שם לא ישפטו אתכם.

© יובל עזוז

באייקון תמצאו גם דוכנים, הרצאות, אנשים מיוחדים וכן הלאה. מעבר לתחפושות מיוחדות, אתם תמצאו גם דוקטורים ופרופסורים המומחים לנושאים מיוחדים שירצו על כך באייקון. אייקון יכול להיות גם מקום רציני ומקום שאפשר להעלות נושאים רציניים כמו תרבות האונס, פמיניזם, טבעונות, דת וכן הלאה.

תגובות