קשת בענן: אגם רודברג תהפוך לאשתו של ציון ברוך. צילום: ענת מוסברג

קשת בענן: אגם רודברג תהפוך לאשתו של ציון ברוך

אל תדאגו, לא מדובר בזוגיות בחיים האמיתיים וגם לא על המסך, השניים יעלו יחד לתיבה ענקית במחזמר חדש שיעלה באפריל על הבמות. כל הפרטים

כמות מופעי הילדים עולה מדרגה השנה, אם בעבר הדבר היה מיועד אך ורק לחופשת חנוכה, בשנה האחרונה המופעים זולגים לעוד חגים כדוגמת פסח ופורים. והשנה, וכפי שספרנו לכם בעבר, מחזמר ענק שיעסוק בתיבת נוח.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אל עלילת נוח, אותו יגלם אבי קושניק ובניו אותם יגלמו שלישיית "מה קשור", מצטרפים גם כוכבת הילדים הנוכחית, דנה פרידר שתגלם את אשתו של שלום מיכאלשווילי וכוכבת הילדים בעבר ציפי שביט.

מבירור שלנו עולה כי גם אגם רודברג, שרק חגגה השבוע יום הולדת 30 ומככבת בימים אלו לצד תובל שפיר ודר זוזובסקי ב"פצועים בראש 2", מצטרפת למופע הגדול ותגלם את אשתו של ציון ברוך שישחק את שם, בנו של נוח.

© ענת מוסברג

זהו מופע ראשון של רודברג לאחר שנים של העדרות ממופעי ילדים, כזכור בעבר כיכבה ונצחה כבר בפסטיגל, מופע "שיר נולד", ולצד ציון ברוך בדמות יסמין במחזמר "אלאדין" לטובת לימודי משחק ותפקידים רצינייים בעולם המבוגרים.

 

המחזמר שנכתב על ידי ירון כפכפי ("הקוסם"), יעלה לבמות כבר באפריל הקרוב ויציג ב"דרייב אין" תל אביב בין התאריכים ה-23 באפריל עד 26 באפריל, היכל התאטרון של קריית מוצקין ב-21 באפריל, מרכז הקונגרסים בחיפה ב-27 באפריל ומשכן האומנויות בבאר שבע ב-30 באפריל.

תגובות