לא הולכים לישון: ההמלצות החמות ללילה הלבן בתל אביב. צילום מסך מאינסטגרם

לא הולכים לישון: ההמלצות החמות ללילה הלבן בתל אביב

ביום חמישי הקרוב יתקיימו אירועי לילה לבן בתל אביב. מה הם האירועים שהכי כדאי ללכת אליהם? ממסיבת האוזניות של גל מלכה ועד ערב סטנדאפ. קבלו את המומלצים שלנו

ביום חמישי הקרוב (ה-30 ביוני) יתקיימו אירועי 'לילה לבן' בתל אביב, כנהוג בשנים האחרונות, והוא יכלול שלל הופעות ופעילויות ברחבי העיר. כדי שלא תסתובבו בלי לדעת מה לעשות באותו יום, קבלו את ההמלצות החמות לנוער. הכניסה חופשית.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

מסיבת האוזניות של החינוכית

הלטלוויזיה החינוכית חוגגת 50 במסיבת אוזניות מגניבה ומטורפת  תוכלו לשכור אוזניות בכיכר (בעלות של 40 שקלים) או להגיע עם הטלפון החכם שלכם וזוג אוזניות, להוריד בחינם את האפליקציה של רדיו תל אביב ולהשתתף במסיבה.

מי שהופקד כ-D.J הוא הדמות הכי מזוהה עם החינוכית - קישקשתא ואיתו כמה כוכבים עכשווים בז'אנר: איתי גלו, עדי דור, אלי מתנה, גיא חליבה, גל מלכה ועומר K.

המסיבה תתקיים בכיכר רבין בשעות : 20:00 – 02:00.

מ"דה וויס" ללילה הלבן

כוכב העונה השלישית של "דה וויס" ישראל, מישה סוחנין, יוצא במופע בכורה ויופע גם הוא בלילה הלבן. סוחנין כזכור היה בנבחרת של הזמרת שרית חדד. ההופעה תתקיים בגן הפסגה שביפו העתיקה מ- 20:00 – 20:45.

 


מופע הארנבות של דוקטור קספר

הלהקה האהובה שאחראית על מיטב שירי הרוק הישראליים חוזרים במופע חדש ועם שירים חדשים לצד להיטים כמו "אחלום לנצח", "תראו אותי", "עולם שקט", וכמובן השירים מהאלבום החדש שלהם - "מנגינות". כזכור, חבר הלהקה, אורן ברזילי, השתתף השנה בעונה השביעית של "מחוברים" ובו הוצג גם תהליך העבודה על האלבום.

הקספרים יופיעו גם הם בגן הפסגה מ- 21:00 – 22:15.

 

 

דקלה - ההופעה

השנה האחרונה הייתה השנה המשמעותית בקריירה של הזמרת דקלה, היא אומנם נמצאת בתעשייה שנים רבות, אך רק לאחרונה הצליחה לכבוש את המיינסטרים ואת הפלייליסט ברדיו עם שירים שהפכו ללהיטים ואהובים אצל כולם. בין שיתופי פעולה מעניינים, דקלה אף נבחנה לתפקיד המנטורית החדשה ב"דה וויס" ונדמה שהיא לא הולכת להיעלם בקרוב.

את דקלה תוכלו לראות בגן הפסגה, יפו העתיקה מ- 22:30 – 23:45

 

לילה של תותים

אחרי להיט היסטרי שאיים להיות "דרך השלום" החדש, חנן בן ארי לא מפסיק להופיע ברחבי הארץ עם מיטב משיריו המעולים (וכמובן גם "החיים שלנו תותים"). הקריירה של חנן נמצאת בזינוק והוא נבחר להופיע בלילה הלבן בתל אביב בהופעה מיוחדת שאופפת סביב שירים יהודיים.

ההופעה תתקיים ב-מרכז ברודט  בשעה 21:00

 

 

סטנדאפ לבן

תכנית הסטנדאפ של ערוץ ניקלודיאון יוצאת מהמסך ומגיעה לתל אביב בערב שכולו צחוקים לילדים ונוער. המופע צוחק על סטיאוציות משגרת החיים של הצעירים (כמו בית ספר, חופש גדול, חוגים, אהבה)

נבחרת המצחיקנים שנבחרו לשעשע את הקהל העירני: מורן קל, נגה ד’אנג'לי, עופר ומאור, יונתן גרופר וליעוז שם-טוב

ההופעה תתקיים בגן מאיר, בשעות 18:30 – 19:30.

 


 

תגובות