הפתרון לחופש: הצגות במחיר מוזל או בשידור חי בפייסבוק. צילום: יוסי צבקר, יחצ

הפתרון לחופש: הצגות במחיר מוזל או בשידור חי בפייסבוק

החופש נפתח ובגדול, ובין שלל הבילויים שהוא מציע, אפשר למצוא כמה פתרונות תרבותיות מהנות במיוחד. תיאטרון "צוותא" תל אביב יוצא עם הצעות מיוחדות לתלמידים שבחופש. המלצות חמות!

רוצים קצת להעשיר את החופש הגדול שלכם מעבר לבילויים השגרתיים? הגיע הזמן לקצת הצגות טובות שמתאימות לבני נוער, כדי לקבל קצת חוויה אחרת מהחופש הענק.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"צוותא" תל אביב יוצא במבצע מיוחד לבני נוער בחופש הגדול ויעניק 50% הנחה לתלמידים (מגילאי 12 עד 18) בחופשה על כל הפקותיו השונות בחופש הגדול במהלך חודשי יולי אוגוסט. ולמי שבכל זאת אין כוח לצאת מהבית, ולרכוש כרטיס או גר רחוק מדי - התיאטרון יגיע, במהלך חדשני, עד לבית שלכם בשידור חי בעמוד הפייסבוק של התיאטרון וללא כל עלות.

אז באילו הצגות כדאי לצפות?

"מלך ישראל"

על מה זה?
שבוע אחרי מות אמו של עמרי רוזנצוויג, רווק בן 33 שעובד בסלקום וגר ברמת גן, מתחיל לדבר בקרבו קולו של עמרי מלך ישראל ה-5 ( כן, היה מלך כזה בתנ"ך). החנון מרמת גן, והגבר גבר מהתנ"ך יוצאים יחד למסע קורע מצחוק בארץ ישראל.

"אנגינה פקטוריס"

על מה זה?

שר הביטחון, דן יסעור, זקוק להשתלת לב. כמה חודשים לפני כן, עבר החוק שהשר תמך בו בכל ליבו: יהודים אינם יכולים לקבל תרומת איברים ממי שאינם יהודים. עכשיו הלב היחיד שנמצא הוא לב טרי, צעיר ומבטיח של בחור פלסטיני. השר צריך לקבל החלטה, או שהוא לוקח את הלב ועובר על החוק, או שהוא מת.

מי שמככבים בהצגה הם: דבל'ה גליקמן (שטיסל), זהר שטראוס ("אחת אפס אפס"), שמעון מימרן (השמיניה) ונוספים.

© יוסי צבקר

 

"המלך שאול"

על מה זה?

מחזמר מציג פרשנות מודרנית ועכשווית לטרגדיה התנכ"ית של שאול המלך. בתוך פחות משעתיים יופיעו למלכם שלושה מנהיגים, יוכתרו שני מלכים, ישברו שני לבבות ויושרו אחד עשר שירים. אבל בתוך כל הרעש והצלצולים, האם נצליח לקלוט מי באמת מנהל את הקרקס הזה? 

© יוסי צבקר

"רואים ת'סוף"

על מה זה?

אפרים סידון  ב. מיכאל ומוטי קירשנבאום (זוהי ההצגה האחרונה שהוא ביים) בסאטירה אקטואלית שמציעה זוית ראיה חדשה על המציאות הפוליטית הישראלית, ואינה חוסכת ביקורת מימין ומשמאל.

 

"סקס, סרטים וגעגוע"


על מה זה?
סיפור של אהבה לקולנוע  של היום, המוצא ביטוי על הבמה בהפקה מיוחדת עם שפה וסגנון חדשני. ההצגה כוללת
 אוסף קטעים מסרטים שנבחרו במיוחד על ידי השחקנים ונשזרו זה בזה להצגה מקורית בעיבודים חדשים מפתיעים ונועזים בסצנות מתוך סרטים. 

מי שמככבים בהצגה הם פרצופים מוכרים במיוחד וביניהם: אלינה (אלין) לוי, אדם הירש (ראש גדול, שכונה) ודיויד טטרו (החממה)

 

A video posted by Adam Hirsch (@adamhi1) on

 

תגובות