סאמר לאב 2016: איך היה במחזור החמישי?. צילום: נבו טרבלסי

סאמר לאב 2016: איך היה במחזור החמישי?

בקוקה קולה סאמר לאב קיימים כמה מתחמים שונים. היינו שם ובדקנו איך היה לכל אלפי בני הנוער ועד כמה שווה ללכת לשם. ממתחם גיימינג ועד לשיחה קצרה עם ירדן הראל - ביקורת

כבכל שנה, גם השנה קוקה קולה פתחו את מתחם ה"סאמר לאב" לבני הנוער עם מגוון מתחמים חוויתיים שמותאמים לגילם, אנחנו הצטרפנו לאחד ממחזורי ה"סאמר" - איך היה?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הופעות ומסיבות

את הפסטיבל פתחו במסיבת חוף שווה במיוחד שפתחה את היומיים שלנו בחוף דור, לאחר סיום המסיבה ניתן היה לראות התפזרות של בני הנוער לסדנאות, לארוחות, למגלשת המים ואף לרחצה בים. אחרי כמה שעות של מנוחה, החלה ההופעה הראשונה למחזור החמישי. לבמה עלו עילי בוטנר וילדי החוץ שדאגו להרים את הקהל בצורה הטובה ביותר ונתנו הופעה בלתי נשכחת, תחילה שרו את "טיפות", "תן לי יד", ואת השיר "היא יודעת" של נינט טייב בביצוע מרשים בהחלט! "ימים של קיץ" הגיע לאחר מכן, ומיד אחר כך באו גם "נעים עכשיו" ו"רץ אלייך" שהם כאמור עוד להיטים מצליחים מבית היוצר של עילי בוטנר וילדי החוץ.

לאחר מכן עלו בהפתעה הצמד גיא ויהל ושרו יחד איתם את "רצים באוויר" ו"תם ולא נשלם" בביצועים מיוחדים שגרמו לקהל להתרגש ולהתלהב מהחיבור המוצלח על הבמה. לאחר שני הביצועים ירדו מהבמה גיא ויהל ועילי בוטנר וילדי החוץ שרו את "בואי נעזוב", "שווים", "אני אש", "קדימה הלאה" ו"מכתב לאחי" שירים אמנם ישנים יותר (מלבד "קדימה הלאה"), אך גם בהם הקהל שר עם הזמרים. אחת שזכתה לשיר מיוחד הייתה ילדת יום הולדת שזכתה לעלות לבמה ולקבל שיר יום הולדת מהשלישייה המוכשרת, דבר זה הראה שוב את החיבור שלהם עם הקהל דבר מיוחד ואף ייחודי.

נבו טרבלסי
 

בהמשך הערב נחשפנו להופעה קצת שונה, במקום במה גדולה ותאורה מוגזמת קיבלנו הופעה אינטימית במיוחד, עם כיסאות חוף ואפילו מדורה קטנה בצד וכמובן איך לא – גיטרות, שני מיקרופונים וצמד אחד מוכשר במיוחד, גיא ויהל נתנו לנו את הפן המאוד אישי ושיתופי, אנחנו בחרנו יחד איתם את השירים ששרו ואף היו כמה שזכו לשיר ביחד איתם את השירים שבחרו. ההחלטה שדווקא הם יופיעו בצורה זו הייתה מעולה. "בא לי לדבר", שמיים בוערים", "תראי אני אוהב", "בכל מקום", "fix you" ועוד להיטים שכולנו מכירים. האווירה הייתה רגועה כל כך והייתה הרגשה שאף אחד לא רוצה שזה יגמר, אולי מהסיבה הזו עלו השניים שעה אחר כך לסבב נוסף, שנתן לנו שוב את אותה ההתרגשות ואת אותה ההנאה של המופע הקודם.

את הבוקר פתח לנו אליעד נחום את הבוקר עם מיטב להיטיו כמו "רוחות", "סימן", "אור" ואף את שיר הנושא של הסדרה "שמש" שם פרץ כשהיה ילד בתפקיד בר. לאחר מכן ביצע אליעד את "מקסיקו" ואז ביצע סינגל חדש שטרם ידוע שמו, ואף הוסיף אליעד שביום שישי הקרוב יטוסו לחו"ל לצלם את הקליפ, אנחנו כבר ממש מחכים! לאחר מכן שר את "אחרון הימים", "מיאמי", "מתוק כשמרלי" באו מיד אחרי, ושוב דאגו להקפיץ את הקהל כמו שרק אליעד יודע.

© נבו טרבלסי

כאשר סיים אליעד עלו לבמה הצמד סטטיק ובן אל תבורי שדאגו גם הם להרים את האווירה בקהל עם הלהיטים שלהם, השניים שרו את "על כביש החוף", "אוהבת לרקוד", "ברבי", "בא לה לרקוד", "סלסולים", "דובי גל" ו"בן דוד". גם בשירים שלהם ניתן היה לראות את הקפיצות של הקהל והזרימה שלו עם השניים המוכשרים, הבעיה היחידה שהייתה לנו עם ההופעה הזו הייתה האורך הקצר של המופע שהרגיש כמו מספר דקות ולא מעבר, וחבל. מיד לאחר סיום ההופעה של בן אל וסטטיק התחילה מסיבת החוף האחרונה של קוקה קולה סאמר לאב 2016 שהייתה מוצלחת גם היא.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מתחם הקולנוע

שני הסרטים שהוקרנו היו "המדריך לסינגלס" והסרט השני שעדיין מככב בבתי הקולנוע "שכנים 2". בחירת הסרט "המדריך לסינגלס" הייתה טובה בהתחשב בעובדה שזה סרט קליל, מצחיק, ולא כבד לשעות המאוחרות של הלילה. הקהל שצפה בסרט נהנה, כולם צחקו ונהנו ואין ספק שזאת בחירה טובה. האווירה הייתה טובה ומיוחדת.

 

הבחירה בסרט "שכנים 2" היא בחירה לא טובה. מצד אחד הסרט מצחיק ומלא בשחקנים מעולים, אך מצד שני הוא כולו מיני ולא הכי מדהים, מה שבטח לא כולם נהנו לראות. הקהל נהנה מהסרט בסופו של דבר, אך בטוח שהיו יכולים להביא סרט יותר טוב. שני הסרטים היו קלילים ומצחיקים, ואין ספק שהם היו מותאמים לקהל היעד שבא לבלות בסאמר לאב.

מתחם הגיימינג

כמו שנה שעברה, כך גם השנה - בסאמר לאב היה מתחם גיימינג בסמוך למתחם האופנה. בשביל להיכנס למתחם צריך לפלס את הדרך עקב תור עצום למתחם האופנה וזה גורם לנו להידחק בין קיר לבין אלו שנמצאים בראש הטור וזה מוריד מהרצון שלנו להגיע למתחם. ציפינו להיכנס לפחות למתחם מעניין ומעביר את הזמן, אבל גילינו שזה לא קרה. בתוך המתחם יש 5-6 עמדות של XBOX שם יש כמה משחקים בגרסת הדמו שלהם.

המשחקים האלו נגמרו מהר וזה גרם לנו לחשוב שהמתחם כאן רק בשביל להגיד שהמתחם כאן. מבחינת הגיוון של המשחקים חשוב לציין שאותם המשחקים היו גם השנה, רק הגרסה השנתית החדשה שלהם - פיפא, NHL, פורזה, גם משחקי לגו ועוד כמה. אנחנו מאוד התבאסנו ממתחם הגיימינג הדל.

מתחם האופנה

אז כמו בשנה שעברה, גם השנה נחשפנו למתחם אופנה וביוטי. הפעם, המתחם היה קצת שונה מזה של שנה שעברה. אחרי שנהננו בים והשתזפנו בשמש התפננו לקצת סטייל ואופנה. במתחם הביוטי 2016 מצאנו אינספור סוגי קעקועים שהפכו את כל המשתתפים למיוחדים ומגניבים יותר. בגזרת הבנות, התפנקנו במניקור ומריחת לק, מה שעשה לנשים מבנינו הרגשה טובה וכייפית. בסך הכל מתחם האופנה שהיה שונה ממה שהתרגלנו אליו עשה את העבודה והעלה את רמת הניראות באירוע. 

קים בוחרת קעקוע
קים בוחרת קעקוע © קקטוס

כחלק מפעילות הסטייל הבנות קיבלו סדנת סטיילינג וצילום מהמסטאר הראשית בתחום, שהיא כמובן ירדן הראל, שהדגימה והציגה את הטרנדים החמים ביותר לקיץ החם בימים אלו. אחרי שלמדנו איך לשלב בדרך נכונה ומוצלחת ביותר את הבגדים שלנו, תפסנו את ירדן לשיחה קצרה.

ירדן הראל: "תנסו לעבוד עם מזג האוויר ולא נגד מזג האוויר"

הסדנה של ירדן הייתה לבנות. הלכנו אליה וביקשנו ממנה טיפ לבנים, והיא ענתה כי "מצד אחד לגברים זה יותר ומצד שני זה מסובך. יש להם פחות מגוון, גם מבחינת הצבעים וגם מבחינת הגזרות, אבל זה יותר מסובך כי הם צריכים יותר לחדש. הייתי ממליצה על נעלים מיוחדות והייתי ממליצה להשקיע באיבזרים המשלימים: תיק, כובע, תכשיטים ומשקפיים. יש תיקים לצד שמתאימים ממש לגברים!"

© קקטוס

ביקשנו ממנה עוד טיפ מיוחד לקיץ והיא אמרה ש"תנסו לעבוד עם מזג האוויר ולא נגד מזג האוויר. גם אם קניתם משהו מאוד יפה, אבל לא יעזור יהיה לכם חם איתו עכשיו, תמתינו, זה יחכה לכם בארון. תלכו עם דברים יותר רפויים ויותר משוחררים ונעימים. תשימו לב לבדים". היא הוסיפה הערה חשובה ש"גם תרגישו עליכם - כל אחד והגוף שלה, כל אחד מה שעושה לה טוב. אם צמוד, אז אולי החולצה צמודה והחצאית משוחררת. אם הבגד שלך עם פרינט משוגע, אז צריך להרגיע באגף האקססוריז. אגב, פרינט עם פרינט זה גם עובד, אבל זה למתקדמות".

אביזרים מהארון של ירדן © נבו טרבלסי
תגובות