חג המופעים: כל מה שצריך לדעת על מופעי חנוכה 2016. צילום: יחסי ציבור

חג המופעים: כל מה שצריך לדעת על מופעי חנוכה 2016

כידוע, חג החנוכה הוא חג המופעים. כדי לעשות לכם סדר בבלגן, אספנו את כל המידע שצריך לדעת על מופעי חנוכה 2016

רגע לפני שמתחילים עם כל הטירוף, עשינו לכם סדר במופעי חנוכה הגדולים. אז מה יש השנה על הבמות, כמה זה עולה והאם כדאי להגיע? הנה הרשימה הבולטת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היי סקול פסטיגל 2 - הגמר הגדול

מסורת זו מסורת וכמובן שאין דבר כזה חנוכה בלי פסטיגל. השנה הפסטיגל יעלה כרגיל במשך 104 הופעות גם במהלך חנוכה וגם לפני ואחרי. הפסטיגל השנה הוא המשך למופע של שנה שעברה "היי סקול פסטיגל".

במופע הנוכחי מככבים אליאנה תדהר, שירן סנדל, דניאל מורשת, אושרת ונווה צור שהופכים ללהקה המתחרה בתחרות שירה נגד תיכון סביונים שאותו מייצגים עודד פז תובל שפיר. עוד מתארחים במופע: סטטיק ובן אל, מיכל ינאי, ישראל קטורזה ונוספים.

גילאים: כל המשפחה.

עלות: מחיר מלא: 174₪. מחיר מוזל: 29-144₪. 

© רפי דלויה
היי סקול פסטיגל 2 משיקים. כתבת: אורן טוב | צילום: שניר סיגאוי | עריכה: עדן עומר לוי |
 

היפה והחיה

את הסיפור "היפה והחיה" סביר להניח שרובכם מכירים. גיבורת הסיפור היא צעירה יפיפייה בשם בל (אניה בוקשטיין) אשר מתגוררת יחד עם אביה בבית קטן בכפר שקט ומרוחק. כאשר אביה מחליט לחתן אותה עם מחזר שחצן היא מחליטה לברוח רחוק ככל האפשר אך להפתעתה היא מוצאת את עצמה בטירה קסומה ופוגשת בחיה מפלצתית (עוז זהבי). בל לא יודעת שלמעשה מדובר בנסיך יפה תואר שהוטל עליו כישוף ששינה את מראהו החיצוני. אט אט בזכות טוב ליבה, היא גורמת לשינוי תהומי בחייו ובהתנהגותו של החיה. שינוי פנימי זה והתאהבותה של בל בחיה, מסירים את הקללה הנוראה. אנחנו ממליצים על ההצגה בגלל המסר שהיא מעבירה על אהבה, סבלנות ונתינה.

גילאים: כל המשפחה.

עלות: מחיר מלא: 149₪. מחיר מוזל: 39-99₪.

© רונן אקרמן

סינדרלה

האגדה הקלאסית, הקסומה והמוכרת ביותר של כל הזמנים, "סינדרלה" חוזרת אלינו בחנוכה הקרוב בגרסה חדשה. המחזמר יציג את העלילה המקורית המבוססת על חיה של סינדרלה שחיה כמשרתת בבית אימה החורגת וכובשת את הנסיך. כוכבי המחזמר הם רינת גבאי, שי מיקה וטום באום.

גילאים: 6-15.

עלות: מחיר מלא: 149₪ מחיר מוזל: 39-99₪.

 

מוכנים? פתיחת מכירת הכרטיסים בחצי חינם! כן גם אני אהיה שם:) 👐

A photo posted by Shaymika (@shaymika) on

בת הים הקטנה

בת ים עקשנית (עדי הימלבלוי) מתאהבת בנסיך אנושי יפה תואר (גל אמיתי) למרות אזהרותיו החוזרות של אביה, היא עולה מדי יום על פני המים ביחד עם ידידתה הטובה סוסנת ים. ערב אחד, מגיחה בת הים מהמצולות כדי לחזות בחגיגה גדולה על ספינה מלכותית. סערה מתרחשת, ובת הים מצילה את הנסיך מטביעה. בת הים, שנחושה בדעתה להפוך לבת אנוש בעלת זוג רגליים, מבצעת עסקה מפוקפקת עם מכשפת הים הערמומית (מיי פיינגולד) שבכישוף מיוחד מעניקה לה רגליים אנושיות בתמורה לקולה המופלא. מנקודה זו מתחיל מרוץ בלתי אפשרי לזכות באהבתו של הנסיך ולהציל את ממלכת המצולות מידיה של מכשפת הים.

משך המופע: שעה וחצי כולל הפסקה.

גילאים: 6-15.

עלות: מחיר מלא: 139₪. מחיר מוזל: 35-65₪.

© רפי דלויה 
חזרות למחזמר בת הים הקטנה. כתבת: לידור זוארץ | צילום ועריכה: רון סלמאן
 


ספר הג'ונגל

סיפור הילדים המוכר והאהוב "ספר הג'ונגל" חוזר והפעם בעיבוד מיוחד במחזמר חדש. מוגלי נער הג'ונגל, אשר אותו יגלם עפר שכטר, מופתע מאורחת חדשה ומעניינת במיוחד שמגיעה לראשונה לג'ונגל. יחד עם בגירה ובלו, אותם ישחקו הצמד האהוב-אודי ואביעד, ילמד מוגלי את האורחת איך לחיות בג'ונגל.

גילאים: 3 ומעלה.

משך המופע: שעה וחצי.

עלות: מחיר מלא: 139₪. מחיר מוזל: 39-105₪.

 

אני וחבר. צולם ע"י חווה.

A photo posted by Ofer Shechter (@ofershechter) on

 

חייזרים בקרקס

קרקס פלורנטין מציג לחנוכה את המופע 'חייזרים בקרקס', שנולד בארה"ב ומגיע אלינו לארץ בעיבוד מיוחד לקהל הישראלי. סיפור העלילה סובב סביב חבורה של חייזרים אשר מגיעה לבקר בכדור הארץ ופוגשת את ארתור - ילד מופנם שאוהב להסתכל בכוכבים. ארתור יוצא להרפתקה בעולם שלהם, לומד על סודות התעופה ופוגש במלכת החייזרים. בנוסף מחפשים החייזרים גם משאב טבע שנגמר להם בכוכב ומסכן את קיומם - המים. המופע הקרקסי משלב אקרובטיקה עם אלמנטים של תעופה, אש ומים, היוצרים התרחשות פנטסטית וראשונה מסוגה על הבמה.

משך המופע: 78 דקות עם הפסקה.

עלות: מחיר מלא: 79₪. מחיר מוזל: 69₪.

©באדיבות יחסי ציבור

הקומדיגל 2

מופע סטנדאפ ומערכונים קורע מצחוק במיוחד לחג החנוכה. את המופע ינחה שחר חסון, ובו יארח את דובדבני וקובץ', צמד שיניים, ואמיר הורביץ.

גילאים: כל המשפחה.

עלות: 129₪.

 

! החלה מכירת הכרטיסים הקומדיגל 2 בקטעים בלעדיים מההופעה תעקבו 👈 @comedygal2 הקומדיגל 2 המופע המ��חיק של חנוכה, מופע סטנד אפ ומערכונים לכל המשפחה. בחודש דצמבר בחנוכה השנה אנו מעלים מופע חדש, של הקומדיגל 2. בהנחיית שחר חסון כוכב הילדים וההורים "הפרעת קשב" "סופשלי" במופע שחר מארח את כוכבי "היחידה" דובדבני וקובץ', כוכבי הצחוקיה צמד שיניים ואמיר הורביץ. למופע סטנד אפ ומערכונים המצחיק ביותר בארץ מופע הקומדיגל 2 יעלה באופן חד פעמי בחודש דצמבר ושיאו יהיה בתאטרון הלאומי הבימה ל-20 מופעים, הכינו כרטיסים מראש ! כרטיסים באתר הקומדי בר או בטלפון : 053-9345221

A photo posted by קומדי בר - סטנדאפים מצחיקים (@comedybar2016) on

פסטיבל lights market

לכבוד הפסטיבל, אשר יציין את חגי דצמבר: החנוכה והכריסמס הנחגגים השנה באותו היום, תלבש כיכר גבעון תאורת חג. העצים בכיכר יהפכו לעצי כריסטמס ובמרכזה יוקם מתחם מקורה ענק בו יתארחו שוק חג המולד של העיר נצרת ובית התה המיתולוגי של "ויסוצקי".

באירוע: מוזיקה טובה, פעילויות לילדים, דוכני מזון, מופעי רחוב ונגיעה מחוויה אירופאית בלב תל אביב.

מתי: ג'-ה' - 27-29 בדצמבר, בין השעות 11:00-23:00.

הכניסה חופשית

© עמותת נצרת לתרבות ותיירות

אדרבא

במופע פחי זבל שהופכים ליצורים חיים, דגים משתעלים, צינורות ביוב שהופכים לכלים מוסיקליים, תנועות שמייצרות צליל, דלי מים מוסיקלי, חוויה קיצבית, צחוק מתגלגל של ילדים, אדרבא ואדרבא! על הבמה 7 אמנים, כשלכל אחד יש את הכישרון שלו. הם רקדנים, הם זמרים, קומיקאים ומוסיקאים. בין היתר אפשר למצוא גם את מור פולנוהר מ"גאליס" ו"משפחה שולטת".

גילאים: 2-10.

משך המופע: 70 דקות.

עלות: מחיר מלא: 149₪, מחיר מוזל: 85-119₪.

 

 

קרקס הדינוזאורים - מסע מסביב לעולם

בובות ענק ריאליסטיות של דינוזאורים בגובה 3 מטרים, אקרובטים, אמני קרקס, וידאו ארט מרהיב, רקדנים ומוזיקה מכל העולם מרכיבים את "קרקס הדינוזאורים". שני ילדים ובובות דינוזאורים מנסים להתקבל לקרקס הגדול, הם אינם מתקבלים ובחלומם פוגשים את פיית הדינוזאורים. הפיה מפיחה חיים בבובות ויחד עם הילדים הן יוצאות למסע קסום מסביב לעולם. הילדים פוגשים בדמויות מפתיעות וצבעוניות מכל העולם ויחד יוצרים את קרקס הדינוזאורים. ברגע השיא, כשהם מתכוננים לחזור לארץ, הם נתקעים על האי האבוד ופוגשים בו דינוזאורים אמיתיים שלא נכחדו מעולם. מופע קרקס תיאטרלי מסביב לעולם, מלהיב ומלא הפתעות, המציע סיפור מצחיק, אינטליגנטי ומרגש על חברות, הרפתקאות, אומץ וחלומות שמתגשמים.

משך המופע: כשעה וחצי + הפסקה.

עלות: מחיר מלא: 129₪. מחיר מוזל: 56-70₪.

© יחסי ציבור
 

 

 

 

תגובות