מופע סוף: עמית פרקש במופע מחווה ללהקות צבאיות. צילום: יונתן גירץ

מופע סוף: עמית פרקש במופע מחווה ללהקות צבאיות

בית הספר למשחק של יורם לוינשטיין העלה יחד עם תלמידי שנה ג', מופע מיוחד שמצדיע ללהקות הצבאיות של אז יחד עם שחקנים שכבר מוכרים לכולכם. עמית פרקש: "זה מחזיר אותי לתקופה שבה הייתי בלהקה צבאית"

כמו בכל שנה, גם השנה בית הספר למשחק של יורם לוינשטיין העלה מופע גדול בהשתתפות תלמידי שנה ג'. כידוע, בית הספר של יורם לוינשטיין הוא אחד מבתי הספר הטובים והמוכרים ביותר למשחק וממנו יצאו הכוכבים הכי גדולים בתעשיית הבידור. השנה, יש גם כוכבים מוכרים המסיימים את שנתם האחרונה במסגרת הלימודים וביניהם כוכבת הנוער והזמרת עמית פרקש, אלה ארמוני המוכרת לנו בעיקר מ"מאה בתנך" ו"שוברי גלים" וניב חביב שכיכב בפרויקט הלהקה בערוץ הילדים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השנה המופע הוא מופע מחווה ללהקות הצבאיות ובו יש מגוון גדול מתוך שירי צה"ל האהובים וכמובן קטעי קישור מצחיקים. חלק מהשירים שניתן לשמוע במחווה הם - "בתוך" שבמקור מבצעת דפנה ארמוני ובמופע מבצעת אותו הבת של ארמוני, אלה. בנוסף, עמית פרקש ששרה בצורה מרגשת את השיר "אליפלט", השירים "ישנן בנות", "בשמלה אדומה", "הלהקה", "שלווה", "אילו ציפורים" ורבים נוספים.

אלה ארמוני
אלה ארמוני © צילום: יונתן גירץ

אמש (ב'), המופע הוצג מול קהל מיוחד. הקהל שישב באולם כלל את כל כוכבי הלהקות הצבאיות של כל הזמנים ובנוסף את כוכבי הסדרה הצבאית המדוברת ביותר של התקופה האחרונה "תאג"ד".

עמית פרקש סיפרה לנו על המופע כי "זה שירים שגדלנו עליהם, במיוחד ההורים והסבים והסבתות, זו זכות גדולה לעמוד ולבצע שירים בסדר גודל כזה. אני אישית מבצעת שיר שאני ממש אוהבת, 'אליפלט', וזה מאוד מרגש אותי כי גם השיר הזה הוא סוג של המנון".

© צילום: יונתן גירץ

איך הייתה העבודה על המופע וכמה זמן זה לקח?
"בדרך כלל מפצלים את הכיתה לשתי הפקות שונות והפעם כל הכיתה מופיעה ביחד וזה מאוד מאחד אותנו. עבדנו עליו כבר בסוף שנה ב' ויורם התאהב בפרויקט והחליט להרים אותו בפני עצמו, כך שעבדנו עליו במשך שנה".

את בעצמך שירתת בלהקה צבאית.
"נכון, והאמת שזה מאוד מחזיר אותי לתקופה שבה הייתי בעצמי בלהקה צבאית (של חיל האוויר) ולהופעות בפני חיילים. עכשיו אני באה כשחקנית וכזמרת מבצעת, וזה אחרת כי אני ניגשת לטקסטים אחרת".

באה לזה אחרת
באה לזה אחרת © צילום: יונתן גירץ

 אם גם אתם רוצים לראות את המופע, הוא יתקיים מדי ערב עד ה-1.1.2017.

תגובות