עוז זהבי ואליאנה תדהר: "היינו רוצים לחזור בזמן". צילום: אורי דוידוביץ'

עוז זהבי ואליאנה תדהר: "היינו רוצים לחזור בזמן"

תפסנו את הכוכבים הלוהטים בחזרות למחזמר החדש בכיכובם שיעסוק בתקופת שנות ה-60 ובליווי שיריו של אריק אינשטיין ז"ל. אז למה בכל זאת עוז לא רצה לחזור בזמן, איזה פרט מוזר הוא חשף על אליאנה ואיזה חיקוי מיוחד נוצר בראיון? צפו

השילוב ביניהם היה כבר ב"הכל הולך" ובסרט "ארבע על ארבע", אך השילוב הבימתי ביניהם הסתכם עד כה בהופעות משותפות על בימת הפסטיגל, אלא שכעת אליאנה תדהר ועוז זהבי מאחדים שוב כוחות, הפעם על בימת התיאטרון הרפרטוארי ("הקאמרי") במחזמר חדש בו הם מככבים בתפקיד הראשי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עבור תדהר מדובר בתפקיד תיאטרון ראשון, במיוחד כזה הפונה לקהל הבוגר יותר, ואילו אצל זהבי זו לא הצגה ראשונה, במיוחד כשמאחוריו התפקיד בגדול במחזמר "שיער" המוצלח. השניים מככבים כ"עקיבא" ו"רחלי" במחזמר "פשוט לאהוב אותך" המורכב משיריו האהובים של הזמר המוערך אריק אינשטיין ז"ל וביניהם: "אינך יכולה" ו"אומרים שהיה פה שמח". המחזמר יעלה כבר השבוע, ב-10 למאי, בתיאטרון הקאמרי בתל אביב.

כתב: משה אבוטבול | צילום: אורי דוידוביץ' | עריכה: אמיר סולמון
 

"זה מחזמר משיריו אך בשום אופן לא על חייו", סיפר לנו עוז בראיון שערכנו איתו ועם אליאנה בחזרות למופע והוסיף: "אריק אינשטיין הוא חלק ממני, גם בדרך שאני מסתכל על העולם". המחזמר מספר על סיפור האהבה של עקיבא ורחלי בשנות ה-60, לפני ואחרי מלחמת ששת הימים. "הייתי מוכנה לחזור בזמן ולגור בשנות ה-60" סיפרה לנו תדהר. על ההבדלים בין חזרות לפסטיגל לבין חזרות לתיאטרון בפעם הראשונה בחייה התוודתה: "אין ספק שכאן זה בהרבה יותר קשה מחזרות לפסטיגל".

© ערן לביא
© ערן לביא

עוד מככבים במחזמר המקורי: דוד שאול מ"שכונה", כוכב הרשת ו"פול מון" - איתמר זהר ועידית טפרסון ("האי", "שכונה")

תגובות