לילה לא שקט: האירועים השווים בלילה הלבן בתל אביב. צילומים: אינסטגרם, טליה רוזין, יוטיוב

לילה לא שקט: האירועים השווים בלילה הלבן בתל אביב

בחמישי הקרוב יערכו בתל אביב ובמקומות נוספים מספר אירועים במסגרת "הלילה הלבן". מי יופיע ואיפה, מה כלול באירוע או בקיצור – לאן שווה ללכת?

איזה כיף! אירועי הלילה הלבן השנתיים חוזרים ויש למה לצפות, אבל מה זה בכלל הלילה הלבן? למי שלא מכיר, מדובר ביום שנתי שקיים משנת 2003 בו העיר תל אביב חיה כל הלילה. זאת כאות לבחירת העיר הלבנה של תל אביב לאתר מורשת עולמי על ידי אונסק"ו. אבל מה זה אומר לנו? בתי עסק כמו חנויות, מסעדות ומועדונים צפויים להיפתח בשעות הקטנות של הלילה ולתת הנחות בזמן שברחבי העיר יהיו מתחמי אירועים והופעות. שווה לא? אבל לאיזה אירוע נלך? הנה כמה מהטובים ביותר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפיקניק הסודי
מתי מתחיל: יום רביעי ב-19:30.
איפה: במיקום סודי.
על האירוע הזה אין לנו הרבה מה לומר לכם, הוא כל כך סודי שאנחנו אפילו לא יודעים איפה הוא. מה שבטוח, מדובר בהתכנסות של אנשים לפיקניק בן שלוש מנות שמקרב בין משתתפיו. הכניסה היא חופשית לנרשמים אשר יגלו בעת ההרשמה לאן הם הולכים.

 
© מושיק לינדבאום

מסיבת אוזניות של "קולגייט"
מתי מתחיל: יום חמישי ב20:00
איפה: כיכר רבין.
אף פעם אי אפשר לומר "לא" למסיבת אוזניות. אין דבר יותר כיף מלרקוד עם חברים לצלילי להיטים שמתנגנים באוזניים לאורך כל הלילה. ואל תדאגו לגבי השירים כי על המוזיקה ממונים רבים וטובים וביניהם סקאזי ונועה קירל שתעלה לשיר את מיטב משיריה כולל את שיר הנושא של הסרט "כמעט מפורסמת" בכיכובה. כמו כן תוכלו למצוא באירוע את סטפן והדיג'ייס איתי גלו, רוי ליבוביץ', נדב שפילמן ואלי מתנה. את האוזניות תוכלו לשכור במקום או להצטייד באוזניות משלכם בעזרת אפליקציית החגיגה.

קירל. מתוך
קירל. מתוך "כמעט מפורסמת" © טליה רוזין

אסנס אירופאי
מתי: יום רביעי ב-20:00 עד יום חמישי ב-1:00
איפה: רחבת רוטשילד 1.
אוהבים אומנות, טכנולוגיה, תרבות אירופאית או פשוט לראות דברים מגניבים? אז אתם מוזמנים לראות את מגוון ההופעות שהמדינות האירופאיות שלחו ללילה הלבן. אוסטריה, ליטא, רומניה, גרמניה, צ'כיה, בלגיה וקפריסין שלחו מגוון אטרקציות שינחתו ברחוב רוטשילד 1 וידהימו אתכם. בין האטרקציות תוכלו למצוא מיצגי מחול, מופעי קרקס, מופעי אקרובטיקי, מייצגי אמנות ענקיים שכיכבו בבירות אירופה, טכנולוגיות חדשות, משחקים אינטרקטיביים ועוד.

TLV Fashion Mall

מתי: יום חמישי החל מ-19:00 ועד 1:00
איפה: קניון האופנה בתל אביב.
בקניון האופנתי החדש תוכלו למצוא שוק אוכל מיוחד ומגוון ובהמשך גם הופעה של הזמר האהוב, עברי לידר שיגיע לקניון בשעה 23:00 עם מיטב מלהיטיו המוצלחים. הכניסה חופשית.

© ספיר שלמה

טקס חגיגות הממלכה
מתי: רביעי ב-20:00 עד חמישי ב-00:00 (שלושה מחזורי מופע: 20:30, 21:45, 22:45)
איפה: מתחם ביאליק
למי שאוהב לשטוף את העיניים עם מופעי רחוב יפים, אנחנו ממליצים ללכת לטקס חגיגות הממלכה. מדובר באירוע תיאטרון רחוב המשלב קרקס ומוזיקה חיה, אקרובטיקה אווירית, תזמורות, ליצנים, ג'אנגלרים, זמרות אופרה וכרוז מטורף. בקיצור, לא משהו שרואים כל יום.

היהודים באים
מתי: חמישי בין 21:00 – 02:00
איפה: כיכר גבעון, בין הרחובות הארבעה והחשמונאים.
להקת הרוק הישראלית, "היהודים", מהמצליחות והמובילות בארץ, מציינת 20 שנות פעילות מוזיקלית במופע רוק מיוחד. שירי הלהקה הפכו זה מכבר לחלק בלתי נפרד וחשוב בפסקול המוזיקה הישראלית. בהם: "הזמן שלך", "אם כבר", "לא קל", "קח ואתי" ועוד רבים.

 

מחזמר אצל יורם לוינשטיין
מתי: חמישי ב-20:00 וב-22:00
איפה: אולם המופעים של "יורם לוינשטיין" ברחוב המבשר 22.
למי שאוהב מחזות זמר ורוצה להעביר לילה לבן מסוג קצת אחר, בית הספר למשחק המפורסם (בו לומדות למשל ניב סולטן, עמית פרקש וליהי קורנובסקי) מציע את המופע "מי בכלל צריך מחזות זמר" בכיכובן של מיכל עוזיאל וליהי קורנובסקי. מדובר בלקט ממיטב שירי מחזות הזמר האהובים: שיקאגו, חנות קטנה ומטריפה, אופרה בגרוש, המפיקים ועוד. 

© באדיבות יחסי ציבור

אירועי שרונה
מתי: רביעי ב-20:00
איפה: מתחם שרונה
המתחם הולך להציע מספר אירועי לילה לבן ביניהם נוכל למצוא מסיבת ריקודים בהשראת המשחק JUST DANCE ומופע של רקדניות מקצעויות. כמו כן, יהיו מופעי מוזיקה ודיג'ייס שירימו את המתחם המלא באוכל טוב ושמחה. מסביב למתחם יהיו מופעי אור וכפי שהובטח – הרכב מוזיקלי מפתיע. מנחשים מי?

© גיא יחיאלי

והופ! לילה לבן גם בצפון
מתי: 6.7 ב-19:00
איפה: חוף אכזיב בגליל המערבי
למי שרוצה להתרחק טיפה ממרכז העניינים או פשוט לחגוג בצפון הפסטורלי, אנחנו ממליצים על פסטיבל הלילה הלבן באכזיב שיתקיים בפעם השנייה. האירוע יכלול שלל הופעות מוזיקליות ביניהן שלומי שבת, דודו טסה, אליעד, התקווה 6, טליסמאן ומופע זריחה של אמיר דדון שיארח את נתן גושן, שווה לא? בשביל כניסה לפסטיבל תצטרכו לשלם 105 שקלים ולכרטיס ביום הפסטיבל 115. אלא אם כן אתם גרים באחת הרשויות המארגנות, במקרה זה תזכו להנחה בת 60 עד 80 שקלים.

עוד בין אירועי הלילה הלבן נוכל לראות מופעי מוזיקה מכל רחבי העולם, שוק אוכל, קרקס ותיאטרון רחוב, טברנה יוונית, מייצגים חיים ושירה בציבור.

© אור גפן



תגובות