שלושת המוסקטרים מתוודים: "נשקול לצרף את עומר דרור". צילום: ערן לוי

שלושת המוסקטרים מתוודים: "נשקול לצרף את עומר דרור"

נועה קירל עולה לראשונה על הבמות, איך חבורת המוסקטרים הגיבו כששמעו על מקרה ההצלה של עומר דרור? עוז זהבי לא חושש מעבודה קשה ומהי הסיבה האמיתית שעמוס ושלום הסכימו להצטרף? צפו

חנוכה עוד רחוק, אבל לא אצל הכוכבים המקומיים שכבר החלו בהכנות ראשונות לקראת חג המופעים. בשבוע שעבר התכנסו כוכבי המחזמר החדש "שלושת המוסקטרים" המורכבים מעמוס תמם, שלום מיכאלשווילי, עוז זהבי, עומר דרור ונועה קירל, לצורך צילומי הפוסטר הרשמי של חבורת האבירים והנסיכה הנאהבת (קירל).

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כתבת: מור שקל | צילום: אחינועם בר רצון | עריכה: שירן חביב
 

המחזמר מספר את סיפורם של שלושת המוסקטרים: היחידים עליהם סומך מלך צרפת בכל הממלכה. בצוואתו, מוריש המלך את ממלכתו לביתו, הנסיכה (נועה קירל). לאחר מותו, אחיו של המלך (שר הצבא), משתלט על הממלכה ומוציא את המוסקטרים אל מחוץ לחוק.

© ערן לוי

המוסקטרים, יוצאים למסע הרפתקאות מסוכן במטרה למצוא את הצוואה, ולהוכיח שהנסיכה, היא היורשת החוקית והמלכה הבאה של צרפת. למסעם, מצטרף דארטאניאן הצעיר (עומר דרור) השואף להיות מוסקטר.יש רק דרך אחת בה המוסקטרים יצליחו במשימתם - "אחד בשביל כולם, כולם בשביל אחד!".

© ערן לוי

המחזמר יעלה, כאמור, במהלך חנוכה 2017 על הבימות בערים: באר שבע, חולון, ירושלים וחיפה. עד אז החבורה תעבור בדרך עוד מן המסע כשיחלו החזרות באופן רשמי. ובינתיים, יש להם פטור מהבגדים החמים של המופע בימי הקיץ.

© ערן לוי
מראה מראה שעל הקיר אותי הכי אוהבת
מראה מראה שעל הקיר אותי הכי אוהבת © ערן לוי
תגובות