איחוד בפתח? הקיץ המשותף של נועה קירל ועדי ביטי. צילום: רובי כהן

איחוד בפתח? הקיץ המשותף של נועה קירל ועדי ביטי

לאחר ההצלחה הגדולה שהביא הפסטיבל בשנה שעברה, הטירוף חוזר יחד עם כל הכוכבים האהובים. כל הפרטים

לאור ההצלחה הגדולה בשנה שעברה של פסטיבל הקיץ של בני הנוער בראשותו של ראש אחד, החליטו להמשיך את המסורת ולקיים את הפסטיבל בפעם השניה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כנראה ש-14,000 בני נוער אכן לא טועים ולכן גם השנה הפסטיבל הולך להתקיים ב-14 באוגוסטב LIVE פארק בראשון לציון. בו הולכים להופיעמגוון אמנים, יוטיוברים וכוכבי רשת וריאליטי בינהם: סטטיק ובן-אל, אליעד, נועה קירל, עדי ביטי, קטריקס ודורון ביטון, סטפן, אגם בוחבוט, אביאור מלסה, גל מלכה, כוכבי "הישרדות" ושאר הקאסט ממופע "שוברים את הרשת".

סטטיק ובן אל - טודו בום. הופק ע"י ROMS
 

בהחלט ניתן לראות כי נוספו שינויים מרעננים לפסטיבל לעומת השנה הקודמת, ניתן לראות כי כוכבי המופע נבחרו בקפידה ובדיוק לפי מה שבני הנוער באמת אוהבים ולכן ניתן לראות את הדימיון בין הכוכבים שישתתפו, כדוגמת נועה קירל ועדי ביטי, הצמד סטטיק ובן-אל לצד קטריקס ודורון ביטון, דיג'יי גל מלכה לצד טליסמאן.

אז למרות כל הציפיות שלנו לדו-קרב חורץ גורלות בין הכוכבים סביר להניח שנסתפק בדמיון מפותח (ואפילו מאוד!) ונדחה הכל למועד אחר כי קרב לא הולך להיות על הבמה אבל מי שכן הולכים ללוות את האירוע ולהנחות אותו יהיו לא אחרים מאשר אשלי וקסמן בקשי ועומר דרור ואליהם תצטרף כמנחה אורחת קים אור אזולאי.

להזמנת כרטיסים: לחצו כאן

תגובות