מוכנים? כל הפרטים על עלילת פסטיגל סטורי. צילום: פיני סילוק

מוכנים? כל הפרטים על עלילת פסטיגל סטורי

כשההכנות להפקה המובילה של חג החנוכה בעיצומן, נחשפו הבוקר (ה') עלילת הפסטיגל וכן רשימת הקאסט המלאה. אז מה מצפה לנו?

כבר כמה שבועות שאנחנו נחשפים לפרטי מידע קטנים על הפסטיגל דרך הרשתות החברתיות. בחודש האחרון גילינו את שם המופע דרך תמונה של ניקי גולדשיין ולמדנו על ליהוקים חדשים למופע דרך האינסטגרם. עכשיו סוף סוף אנחנו מקבלים מידע רשמי על הקאסט ועל העלילה. אז מה מצפה לנו?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

© פיני סילוק

הבוקר (ה'), נחשף הקאסט הרישמי והמלא של "סטורי של פסטיגל - אגדה מעכשיו", שיכלול השנה את נבחרת החלומות של כוכבי הנוער האהובים: אליאנה תדהר, לי בירן, מיקי קם, דניאל גד, עדי חבשוש, לירון רביבו, שגיא ברייטנר,שרון צור, עומר אדם, והאורחים המיוחדים- הצמד המוביל סטטיק ובן אל תבורי. עוד ישתתפו במופע המדובר הכוכבים שחשפנו את ליהוקם לראשונה: ניקי גולדשטיין, שירה לוי וסטפן

© פיני סילוק
© פיני סילוק

השנה המופע המדובר, אשר יעלה בפעם ה-37 כמידי שנה, יציג את "סטורי של פסטיגל – אגדה מעכשיו", מחזמר מקורי שיציג אגדה מודרנית מרגשת, מצחיקה וסוחפת מאת אורי גרוס (יוצר "או בוי"). על הבימוי המופע ופקד, כמדי שנה, חנוך רוזן.

השנה בחרו בהפקת הפסטיגל להתמקד דווקא באינדיבידואליות ובייחודיות של כל אדם ואדם ולא בקלוקטיב.  עלילת המופע תדגיש את הייחויות של כל אחד מאיתנו ואת היכולות של כל אחד להיות גיבור, ה־גיבור של הסטורי שלו. לכל אחד יש את הסיפור שלו, ושם כל אחד הוא גיבור. 

© פיני סילוק
תגובות