יריד הפנטזיה שיהפוך אתכם לגיבורי על ליום אחד. צילום:injustice 2

יריד הפנטזיה שיהפוך אתכם לגיבורי על ליום אחד

חלמתם להיות וונדרוומן או הג'וקר? עכשיו החלום יהפוך למציאות ביריד הפנטזיה שיתקיים בימים הקרובים. למה שווה ללכת לשם וכמה זה יעלה לכם?

אוהבים גיבורי על, קולנוע ומשחקי מחשב? הרגע שלכם הגיע. בימים חמישי ושישי הקרובים תוכלו להנות משלל אטרקציות שיגרמו לכם להרגיש שאתם נמצאים עמוק בעולם הפנטזיה. פלייסטיישן, משחקי קופסה, תחרות תחפושות והרצאות הן רק חלק מרשימה ארוכה של פעילויות שיחכו לכם ולשאר אוהבי הפנטזיה בדיזינגוף סנטר. ומה לגבי המחיר? הכניסה בחינם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מה נמצא באירוע?

במתחם תוכלו לשחק בתור גיבורי העל והנבלים האהובים עליכם במשחק הפלייסטשן injustice 2, ביניהם וונדרוומן, באטמן והג'וקר. חוץ ממשחק יוצעו דוכני מכירה של בגדים, אביזרים, פוסטרים ועוד במחירים מוזלים. כמו כן, יהיו פעילויות אשר יוצאו לפועל על ידי האגודה למשחקי תפקידים.

מה קורה ביום חמישי? 

ביום הזה תוכלו למצוא יותר הפעלות מאשר דיבורים. אתם תוזמנו בשבע בערב להשתתף בתחרות קוספליי נושאת פרסים מתחום הגיימינג, עם התחפושת של הדמות האהובה עליכם. רק אל תשכחו להירשם מראש באתר האירוע. למי שיותר אוהב משחקים מוחשיים תיפתח הספרייה נודדת בין אחת בצהריים לחמש אחר הצהריים, אשר תציע משחקי קופסא וגיבורי על.

סופרמן מתוך המשחק injustice2
© צילום: injustice 2

מה קורה ביום שישי?

אם יום חמישי היה יום של הפעלות, יום שישי הוא יום של דיבורים. ביום הזה יתקיימו שלוש הרצאות אשר ידברו על ההיבט הקולנועי של גיבורי העל, ככה שגם אם אתם לא מתים על גיבורי על אך מתעניינים בקולנוע וביצירה קולנועית, תמצאו עניין בהן. אך זכרו, פה כמו בתחרות התחפושות, תצטרכו להירשם מראש לאתר בכדי לשמוע את ההרצאות של רוני טל, שני פרומקין וסתיו ברזילאי.

וונדרוומן מתוך המשחק injustice2
© צילום: injustice 2

האירוע יתקיים בימים חמישי ושישי 17-18.8 בגשר העגבנייה, בניין A קומה 2, דיזינגוף סנטר, תל אביב.

תגובות