בדקה ה-90: מקומות בילוי לשבוע האחרון של החופש. צילום: Fotolia

בדקה ה-90: מקומות בילוי לשבוע האחרון של החופש

אנחנו יודעים שאתם בהכחשה, אבל השבוע האחרון לחופש הגיע. אך אל תאבדו תקווה, יש לכם עוד שבעה ימים שיכולים להיות רצופים בפעילויות המדהימות הבאות.

סיומו של החופש הגדול מתקרב אלינו בצעדי ענק ולמרות כל הצער והעצב שבדבר, החלטנו שאנחנו צריכים לתת סוף מתוק במיוחד לחופש הגדול שלנו. בשביל לעשות לכם עבודה קלה במיוחד, רכזנו עבורכם את כל המקומות החמים ביותר של הקיץ האחרון שאם לא ביליתם בהם עד כה, עכשיו זה הזמן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פארקי טרמפולינות

פארקי הטרמפולינות השונים והמגוונים נכנסו אלינו בקיץ שעבר והתחילו לתפוס תאוצה ממש עד לקיץ הזה. בחופש הגדול הזה פארקי הטרמפולינות, המורכבים מעשרות סוגי טרמפולינות בגבהים ובגדלים שונים, אכן היו אחד ממקומות הבילוי היותר נפוצים. את פארקי הטרמפולינות ניתן למצוא בערים תל אביב, ראשון לציון, רעננה, חיפה, פתח תקווה ועוד. 

סיקור ה-Ijump ב-2016. כתב ועורך: עדן לוי | צילום: נבו טרבלסי |
 

חוף הים

כמו שאומרים, ים ים המקום המושלם. לא משנה כמה פעמים הייתם בחוף הים בקיץ האחרון, אתם תמיד תוכלו ללכת שוב ולעולם לא יימאס לכם. אם אתם גרים בעיר שאכן יש בה חוף יום, נצלו את הבילוי הזול, הספונטני והכיפי. ולאלו שגרים רחוק מחוף הים, ארגנו איזשהו יום כיף. גם קמפינג בחוף הים זו אפשרות - תאמינו לנו שזו חוויה ששווה לזכור. 
 
חוף הים
חוף הים © Fotolia

פארק אקסטרים

אז כמובן, איך אפשר לעבור חופש גדול שלם מבלי לקפוץ לביקור באחד מפארקי האקסטרים הנהדרים שיש לנו בארץ כמו הלונה פארק (תל אביב) או הסופרלנד (ראשון לציון). צאו ליום כיף מנוצל שכזה, יחד עם חברים טובים- ותאמינו לנו שתהנו (גם אם אתם פחדנים).

חדרי קריוקי

לכל אלו שיודעים לשיר, וגם לאלו שחושבים שהם יודעים - חדרי הקריוקי הם הבילוי בשבילכם. בחברות המשכירות חדרי קריוקי כמו פלאג אין או מי און דה מייק, תוכלו להשכיר חדרים המתאימים להחל משלושה חברים ועד לחמישים חברים, ויחד לשיר ולזייף במשך שעתיים או שלוש. אזהרה מראש - אם יש לכם חברים צווחנים הצטיידו מראש באטמי אוזניים. 
 
חדרי קריוקי
חדרי קריוקי © Fotolia

חדרי בריחה

חדרי הבריחה, הידועים גם בתור "אסקייפ רום", פרצו אל חיינו בסערה השנה. אומנם מדובר באטראקציה של שעה במקסימום, אבל זו בהחלט חוויה מאתגרת ומרתקת ששווה לעבור עם חברים או משפחה. חדרי הבריחה פזורים ברחבי כל הארץ. 

קולנוע

החופש הוא הזמן המושלם ללכת לחרוש את הקולנוע, במיוחד כשהקיץ יש עושר בסרטים המוצגים. הבילוי הזה מתאים לכל סוגי האנשים: לזוגות, לחברים הכי טובים, לחבורות ואפילו לילדים שעליהם אתם עושים בייביסיטר. והפלוס הכי גדול? מזגן ואוכל כלולים בבילוי.
 
חורשים את הקולנוע
חורשים את הקולנוע © Fotolia
 
אז איך אתם מנצלים את סוף הקיץ?
 

 

 
תגובות