אירוע לשבוע: Crazy Mary, פאנקו וגיא ויהל. באדיבות יחסי ציבור

אירוע לשבוע: Crazy Mary, פאנקו וגיא ויהל

מדי שבוע נציע לכם מספר אירועים המתרחשים בו כדי להעביר את הזמן. והשבוע מבוך האימה Crazy Mary, יריד הפאנקו והופעה מיוחדת של גיא ויהל. מי, כמה ולמה?

השבוע הקרוב הוא שבוע שיגרום לכם לפחד בעזרת מבוך האימה הירושלמי קרייזי מרי ולהתמכר ביריד הפאנקו התל אביבי. ולאוהבי המוזיקה, מופע מיוחד של גיא ויהל בצפון. מה מציע כל אחד מהאירועים, באיזה מחיר ובאיזה מקום? כל הפרטים על האירועים שיגרמו לכם להנות מהשבוע האחרון של החופש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

Crazy Mary בעיר דוד

מבוך האימה Crazy Mary עובר ליום אחד לעיר דוד. רוצים למצוא את עצמכם ואת חברכם בורחים מתוך מבוך מלא שדים? חושבים שזה ממש פשוט ולא מפחיד? זה הזמן לאתגר המצמרר שיגרום לכם להסתכל לפחד בעיניים. מי החבר שיצא ללא פגע מהמצודה הרדופה?

איפה? מגדל דוד,ירושלים
מתי? יום רביעי, 30 באוגוסט.  לגילאי 14+ 18:00 - 19:30 וגילאי 16+ 20:00 - 23:30
כמה? מכירה מוקדמת 70 ש"ח, מכירה במקום 90 ש"ח

* ההשתתפות מותנית באישור הורים

קרייזי מרי
קרייזי מרי © באדיבות יחסי ציבור

גיא ויהל במופע "השמש תזרח"

הצמד גיא מנטש ויהל דורון כבשו כבר כמה וכמה במות בארץ עם שיריהם, בנוסף לעבודתם כמפיקים מוזיקליים וכמלחינים לאומנים הגדולים ברחבי הארץ. השבוע השניים מגיעים לזאפה אמפי שוני בבנימינה להשיק את ההופעה החדשה שלהם "השמש תזרח" עם אורחים מוצלחים לא פחות כמו ארקדי דוכין. 

איפה? זאפה אמפי שוני
מתי? יום חמישי, 31 באוגוסט. תחילת המופע 21:00 פתיחת דלתות 19:00
כמה? 89 עד 129 ש"ח
מי? גיא מנטש ויהל דורון, ארקדי דוכין, מיכה שטרית ו LOLA MARSH

 

יריד FUNKO פופ

למי שלא יודע מה זה פאנקו פופ, נספר שמדובר בבובות אספנות הנוצרות בהשראת תרבות הפופ. מי שאוהב סרטים, מארוול ודיסני ימצא אושר ביריד המתרחש בישראל בפעם הראשונה. ומה תמצאו בו? דוכני מכירה של המותג, שוק קח תן, הגרלה נושאת פרסים שרווחיה יתרמו לעמותת "להושיט יד" למען חולי סרטן, סדנאות ציור ועיצוב ועוד פעילויות בנושא.

איפה? מתחם גשר "העגבנייה", דיזינגוף סנטר, תל אביב.
מתי? יום חמישי, 31 באוגוסט בין השעות 12:00 ל - 20:00
כמה? חינם

פאנקו פופ
פאנקו פופ © באדיבות יחסי ציבור

 

תגובות