הירספריי: "עיבוד מעולה והפקה צבעונית". צילום: אור דנון

הירספריי: "עיבוד מעולה והפקה צבעונית"

ההפקה הגדולה מברודווי הגיעה לישראל בעיבוד מקומי שעושה עבודה משובחת ומלא בשחקנים מעולים. ביקורת

אם חיפשתם סיבה לעשות משהו מיוחד ולא שוב ללכת לסרט או לצאת למסעדה, "היירספריי" הוא הזדמנות נהדרת לצאת מהשגרה ולהנות מחוויה תרבותית קצת אחרת. למי שלא מכיר, "היירספריי" הוא מחזמר שעלה בשנת 2002 בברודווי ומאז זכה להצלחה רבה בכל העולם ועכשיו הוא גם סוף סוף קיבל גרסה בעברית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

במרכז עלילת המחזמר, שזכה בשמונה פרסי טוני, עומדת טרייסי טרנבלד - ילדה גדולה עם שיער גדול וחלום עוד יותר גדול. טרנבלד הצעירה (אותה מגלמת רוני מרחבי שעושה עבודה נהדרת) חולמת לרקוד בתכנית הטלוויזיה המצליחה של קורני, לצדו של אליל הנעורים לינק לרקין. האודישן של טרייסי הופך אותה לכוכבת מקומית ובמהרה היא משתמשת בתהילתה כדי להילחם בשוויון כדי שלבנים ושחורים ירקדו יחדיו. 

© אור דנון

עלילת המחזמר מתרחשת בתחילת שנות ה-60 והיא מתמקדת ביחסיהם של הלבנים בארצות הברית לתרבות, למוזיקה ולריקודים של הקהילה האפרו אמריקאית. הסיפור מציג את הקרע שהיה בין שתי התרבויות ואת הרצון של כוכבת המחזמר לאחד בין התרבויות.

© אור דנון

ניכר כי השחקנים שלוהקו לגרסה העברית נבחרו בקפידה יתרה. כל אחד מהם מביא עמו את הגוון הייחודי ויכולות המשחק והשירה המיוחדות שלו. עידן אלתרמן מגלם את אביה של טרייסי ואילו לתפקיד האם לוהק לא אחר מאשר איציק כהן שנכנס לנעלי הדמות בצורה מושלמת. הוא מצחיק וקורע על הבמה ומספק המון רגעי צחוק ונחת. גם טלי אורן (שמגלמת את מנהלת תכנית הריקודים ואת אמה של אחת הרקדניות) מספקת המון רגעי צחוק וקומדיה. משי קלינשטיין מגלמת את חברתה הטובה של טרייסי ושוב מוכיחה לנו כי יש לה יכולות שירה ומשחק מופלאות. בסך הכל מדובר בעיבוד מעולה למחזמר הקיים בחו"ל ובגרסה צבעונית וסוחפת.

© אור דנון
תגיות
תגובות