אירוע לשבוע: פסטיבל היפ הופ, אליעד ונתן גושן. צילום מסך מאינסטגרם

אירוע לשבוע: פסטיבל היפ הופ, אליעד ונתן גושן

מדי שבוע נציע לכם מספר אירועים המתרחשים בו כדי להעביר את הזמן. והשבוע, פסטיבל ההיפ הופ הישראלי, רדבנד מציגים את הגרסה שלהם לוודסטוק והופעות של עילי בוטנר וילדי החוץ, אליעד, ונתן גושן

השבוע הזה הוא השבוע הכי טוב להתחיל איתו את השנה. רגע לפני שאתם נכנסים לרצף הלימודים תוכלו לבלות במספר אירועים החל מפסטיבל ההיפ הופ הישראלי וכלה בהופעות של אליעד, נתן גושן ועילי בוטנר וילדי החוץ. אין סיכוי שתשארו משועממים בבית. 

VAV- פסטיבל ההיפ הופ באשדוד

פסטיבל ההיפ הופ הישראלי מגיע לאשדוד, שכולל מגוון סדנאות שוות לכל המשפחה של ברייקדאנס, גרפיטי, יצירה וביטבוקס. יערך פלאש מוב של מקצוענים בתחום, הקרנה של הסרט 'החולמים מבבילון', שיחה עם הבמאי וגיבורי הסרט, תחרויות הנושאות פרסים בנושא היפ הופ והופעות של אמנים והרכבים מעולם ההיפ הופ.
 
איפה? רובע ו' אשדוד
מתי? 6-8 לספטמבר
כמה? ללא עלות!
מי? כהן@מושון וקרולינה.
 
מרימים את אשדוד
מרימים את אשדוד © יובל אליאס

הופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ

המופעים של עילי בוטנר וילדי החוץ ללא ספק כבשו את לבבותינו בשנים האחרוונת. עכשיו, בהרכב הכולל את ילדי החוץ החדשים, תום גפן וגל לוגסי, הם חוזרים להופיע עם מגוון להיטים ביניהם ''אני אש'', ''נעים עכשיו'', ''בואי נעזוב'' ועם שירים מאלבומם החדש "בית?"
 
איפה? זאפה תל אביב
מתי? יום שלישי, 5.9 ויום רביעי, 6.9 תחילת ההופעה 22:00, פתיחת דלתות 20:15.
כמה? 149₪, ומחיר ללקוח מועדון לאומי קארד 134₪.
 
 
עילי בוטנר וילדי החוץ
עילי בוטנר וילדי החוץ © צילום מסך מאינסטגרם

הופעה של אליעד ונתן גושן

שני מופעים בערב אחד, יש יותר טוב מזה? אליעד, זמר השנה שלכם, בהופעה מרגשת ושמחה ישיר את להיטיו המוכרים, ''אור'', ''רוחות'', ''מיאמי'' ועוד שירים משני האלבומים המוצלחים שלו. בהמשך ההופעה תזכו לראות את נתן גושן ולהקתו לכבוד צאת אלבומו השלישי. בין הלהיטים אשר תשמעו יהיו ''כל מה שיש לי'', ''דברי איתי יותר'', ''יודע'' וכמובן הלהיט הבינלאומי של נתן, ''thinking about it''.
 
איפה? צומת צמח - בית גבריאל
מתי? יום חמישי, 7.9 תחילת ההופעה 21:30, פתיחת דלתות 20:00.
כמה?  144₪, מחיר הנחה לחיילים וסטודנטים 114₪, והטבה למנויי ידיעות אחרונות 88₪.
 

רדבנד בלייב פארק

אחד הארועים הגדולים מתרחשים השבוע. רד, הלוא הוא הסולן של רדבנד, החליט להפיק גרסה מיוחדת משלו לפסטיבל המוזיקה המפורסם וודסטוק, ה-רדסטוק! היכונו לערב מלא במוזיקה טובה. רדבנד תארח על הבמה אמנים רבים, בינהם הדג נחש, ג'יין בורדו, אמיר דדון ועוד.
 
איפה? בלייב פארק ראשון לציון
מתי? יום שבת ה- 9.9
כמה? 169 ש"ח בלבד!
 
© ענבל לימור
 
תגובות