אירוע לשבוע: הלונה פארק הנודד מאירופה ופסטיבל "בום בוקס". צילום: אבי שבת

אירוע לשבוע: הלונה פארק הנודד מאירופה ופסטיבל "בום בוקס"

חגי תשרי כבר בפתח וזה הזמן לקחת הפסקה מהלימודים ולהיכנס לאווירה חגיגית עם אירועי השבוע הקרוב. החל מלונה פארק ומופע מוזיקלי אל תוך הלילה ועד למופע התרמה מיוחד עמוס באומנים מוכשרים. איפה, מתי וכמה?

רגע לפני ראש השנה החלטנו לסיים את שנת תשע"ז ברוח חגיגית ולהזמין אתכם לאירועים שאסור לכם לפספס. תוכלו לחגוג כל הלילה בפסטיבל המוזיקלי - בום בוקס, לקחת חלק במופע התרמה מרגש ומיוחד לתנועת "כנפיים של קרמבו" ולהתחיל את שנת תשע"ח בבילוי בלונה פארק הנודד - "יורו פארק".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פסטיבל ה - BOOM BOX השנתי  

פותחים את השנה בלילה מוזיקלי. חדרה (המכונה גם "עיר עם אנרגיה") מזמינה אתכם ללילה שלם בפסטיבל המוזיקה "boom box". הפסטיבל עמוס באמנים הכי לוהטים, בלוקיישן מושלם של טבע ובאווירה מחשמלת שתשאיר אתכם קופצניים עד אור הבוקר. זו השנה הרביעית שהפסטיבל מתקיים בפארק נחל חדרה, ואין דרך מגניבה יותר מלפתוח את החופש באווירה חגיגית עם אמנים כמו: התקווה 6, נצ'י נצ', קפה שחור חזק, אינפקטד מאשרום ועוד.

איפה? פארק נחל חדרה (להסעות מאורגנות לחצו כאן)
מתי? יום שלישי ה-19/9 . מתחילים ב- 20:30
כמה? רגיל - 200 ש"ח (180 ש"ח למשלמי PayPal), וו.איי.פי - 250 ש"ח (225 ש"ח למשלמי PayPal)


קרמבו של קיץ 5

עמותת "כנפיים של קרמבו" הפועלת למען ילדים ונוער עם צרכים מיוחדים יוצאת במופע התרמה מיוחד ששווה לכם לקחת בו חלק. העמותה יוצאת עם מופע קיץ גדול מסוגו הכולל שלל אמנים כמו נועה קירל, מירי מסיקה, נתן גושן ועוד. כל הכנסות האירוע יהיו תרומה להחזקת והרחבת פעילות התנועה. כמו כן, המופע לוקח חלק מיוחד בכך שיהיה נגיש לכל צרכי האוכלוסייה, עם ובלי צרכים מיוחדים. אירוע כזה מיוחד ומתחשב אסור לפספס.

איפה? היכל הספורט מנורה מבטחים, תל אביב
מתי? יום שני ה-18/9.  20:00
כמה? יציעים | 150 ש"ח אולם, אמצע | 250 ש"ח אולם, בקרבת הבמה | 500 ש"ח, מתחם VIP על הפרקט | 1,000 ש"ח

 

יורו פארק - לונה פארק באווירת אירופה

הלונה פארק הנודד "יורו פארק" מגיע לראשונה לארץ ונוחת ישר בחיפה. הלונה פארק כולל הפנינג מטורף של מתקנים ביניהם: רכבת הרים, קרוסלת מטוסים, מכוניות מתנגשות ועוד שלל מתקנים לכל המשפחה. ולא רק הילדים נהנים אלא גם ההורים אשר יוכלו להנות משופינג משתלם באאוטלט הגדול שקיים במתחם.

איפה? מתחם חוצות המפרץ אאוטלט, חיפה
מתי? החל מיום שבת, 23 בספטמבר, עד ליום רביעי, 18 באוקטובר
כמה? כל מתקן בתשלום, החל מ-10 ש"ח למתקן

מי ראשון על הקרוסלה? - יורו פרק
למי יש אומץ? - יורו פארק © אבי שבת

 

תגובות