סוכות בחיפה: אומנות, סרטים וטכנולוגיה. צילום: באדיבות עיריית חיפה

סוכות בחיפה: אומנות, סרטים וטכנולוגיה

אחד ממנהגי חג הסוכות הוא אירוח האושפיזין. השנה, העיר חיפה מארחת אותנו ומציעה שלל פעילויות כדי להעביר את החג. מה מצפה לנו כאושפיזין של העיר הצפונית?

בחול המועד סוכות יש חופש קצת ארוך וחייבים לעשות בו משהו מעניין, כי כמה אפשר להיזרק על הספה מול הטלוויזה? (עשינו את זה מספיק בחופש הגדול). לכן חיפה מציעה לנו שלל פסטיבלים שיתאימו לכל המשפחה. פסטיבל נווה יוסף לתיאטרון קהילתי, תערוכת הקריקטורות הבינלאומית, יריד וינטג' לצד הופעות חיות בעיר התחתית, בית גלים 8 ופסטיבל VR שיגרום לכם להרגיש מה זה לחיות בסרט.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פסטיבל הסרטים חיפה אירועי VR

פסטיבל הסרטים של חיפה מתקיים זו השנה ה-23 אבל השנה יש משהו שהוא קצת שונה וכיף במיוחד ולא נראה באף אירוע בינלאומי אחר בעולם. יצא לכם להרגיש מה זה להיות הדמות הראשית בסרט? אם לא וגם אם כן, פסטיבל הסרטים בחיפה מזמין אותכם להנות משלל סרטים עלילתיים, דוקומנטרים ואפילו אנמציה ולתת לכם את ההרגשה איך זה להיות הדמות במרכז הסרט ואף לעבור בין עולמות שונים. בקמפוס הנמל שבעיר התחתית תוכלו להסתובב במתחם "עיר העתיד" הנוצר במיוחד לאירועי ה-VR ושם תוכללו להיות בין רחובות, סמטאות, חנויות, גלריות ועולומות שונים.

הזדמנות לחיות בסרט
הזדמנות לחיות בסרט © באדיבות עיריית חיפה

מתי? 8-10 באוקטובר
איפה? קמפוס הנמל בעיר התחתית
כמה? כניסה חופשית

פסטיבל נווה יוסף לתיאטרון קהילתי

מתנס נווה יוסף מציג זו השנה ה-12 את הפסטיבל לתיאטרון קהילתי ברחבי חיפה. ללא ספק פסטיבל שלא כדי לפספס במיוחד לאוהבי התיאטרון שיש בקהל. בפסטיבל מחכים לנו מעל 40 מופעים והצגות במרכזים קהילתיים. בין כל המופעים וההצגות יש גם הפקות מקוריות לצד מחזות המוכרים לכולנו וזמינים בכמה שפות כמו ערבית, אמהרית, רוסית וכמובן עברית. בנוסף, הפסטיבל מציע סדנאות רב תרבותיות, מופעי רחוב, תיאטרון בובות בהשתתפות הקהל ומופעי מוזיקה של הרכבים ולהקות מבית הספר למוזיקה מתנס נווה יוסף. מופע הפתיחה בהשתתפות לירז צ'רכי וסיסטם עלי.

הצגות ומופעים בשפות שונות
הצגות ומופעים בשפות שונות © באידובות עיריית חיפה

מתי? 8-10 באוקטובר
איפה? ברחבי העיר חיפה (שאטלים חינם יוצעו לציבור מרחבי העיר)
כמה? כרטיס יומי: 10 ש''ח כתרומה לקהילה

יריד וינטג' והופעות חיות בעיר התחתית

יריד הוינטג' והעתיקות יסחוף את אוהבי הוינטג'. ביריד תוכלו למצוא חפצים, ביגוד ודברים נוסטלגיים שיוכלו לרגש אתכם. ואם זה לא מספיק, לצד היריד יתקיימו הופעות חיות של אמנים גדולים כמו ההרכב "יאמן בלוז", הזמרת ריף כהן ולהקת האחיות A-WA.

העיר התחתית מלאת חיים
העיר התחתית מלאת חיים © באדיבות עיריית חיפה

מתי? 8-10 באוקטובר, משעה 10:00 עד 22:00
איפה? בשוק הטורקי הגדול שבעיר התחתית חיפה
כמה? כניסה חופשית

בית גלים 8

השנה זו השנה השמינית שהתערוכה מתקיימת בשכונת "בית גלים". אז מה מחכה לנו השנה? המבקרים מומזנים לבתיהם של אמני השכונה להתרשם מיצירותיהם. בנוסף, יהיו כמובן אטרקציות לכל המשפחה, הופעות חיות, הרצאות, סדנאות יצירה וסיורים מודרכים שזה משהו ממש קטן ממה שמחכה לכם בתערוכה.
 מופע הפתיחה יהיה ב7.10 בשעה 19:30 בבמה המרכזית ברחוב יונתן 3 בהשתתפות להקת סינדרום והלהקה של יוסי ססי במופע רוק אוריינטלי. המופע המרכזי התקיים ב8.10 משעה 19:00 בטיילת בת גלים, ליד תחנת רכבל תחתונה.

הזדמנות לבקר בבתים של אמני השכונה
הזדמנות לבקר בבתים של אמני השכונה © באדיבות עיריית חיפה

מתי? 7-9 באוקטובר 
איפה? ברחבי שכונת "בית גלים"
כמה? כניסה חופשית

תערוכת הקריקטורות הבינלאומית

התערוכה המתקיימת זו השנה ה-23 במסגרת פסטיבל הסרטים בחיפה והשנה יוצגו 140 קריקטורות והן מחולקות לשני נושאים: חדשנות טכנולוגית ומסיבות וחגיגות (מה שרובנו אוהבים). 140 הקריקטורות יוצגו בתערוכה אחרי שנבחרו בקפידה מתוך 1200 קריקטורות שנבחנו על ידי 490 אמנים מ-68 מדינות מרחבי העול. האמת, מגיע להם כבוד.

מתי? 4-14 באוקטובר
איפה? טרקלין האודיטוריום, חיפה
כמה? כניסה חופשית

 

 

תגובות