עפולה בתלת מימד: פסטיבל ציורי המדרכות. צילום מסך מפייסבוק

עפולה בתלת מימד: פסטיבל ציורי המדרכות

אם חשבתם שיש סוף לאירועי החג, טעיתם! חג הסוכות גדוש באירועים שמחייבים אותנו לצאת מהבית. השבוע נבלה בעיר הצפונית עפולה שמקיימת פסטיבל מרהיב במיוחד

אחרי שהעברנו את השבוע האחרון מחוץ לבית בפסטיבלים, תחרויות ובילויים נוספים, באמת כדאי שנשב בבית קצת ואף נתקדם עם השיעורים. אבל אנחנו פשוט לא יכולים! לפחות לא עכשיו, כשיש עוד מספר ימים מלאי אירועים. בחול המועד תוכלו למצוא אותנו מבלים באחד מהם - פסטיבל ציורי המדרכות הבינלאומי. רגע לפני שאנחנו מזמינים אתכם להצטרף לחוויה, כדאי שנסביר במה מדובר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בירת העמק, עפולה, מזמינה אותנו בשלושת הימים הבאים (ראשון - שלישי) להנות מעשרות ציורי רחוב שעיטרו את רחובותיה בשבועות האחרונים. ציורים תלת מימדיים על מדרכות הם אומנם טרנד חזק וידוע בעולם אך בארצנו הקטנה הם פופולאריים פחות, ולכן מרגש אותנו אף יותר לראות ריכוז גדול שלהם במדינה, במיוחד כשמדובר בעיר לא מרכזית. 

להגיע לחלל מעולם לא נראה כזה מציאותי
להגיע לחלל מעולם לא נראה כזה מציאותי © צילום מסך מפייסבוק

אמנים רבים מכל העולם וגם מישראל יציגו את עבודותיהן האורבניות לצד מיצגי רחוב אינטאקטיבים, פסלי רחוב, מופעי רחוב מיוחדים, מוזיקה, מחול, אמנות ותיאטרון. את ימי ההלל לאומנות תפתח גאלה היום (א') בערב ששיאה בהופעה של שלומי שבת.

 

מתי: 8-10.10 בין השעות 18:00 - 22:00
איפה: שדרות ארלוזורוב, עפולה
כמה: כניסה חופשית

 

תגובות