אירוע לשבוע: הרקדניות של ביבר בארץ. צילום מסך מיוטיוב

אירוע לשבוע: הרקדניות של ביבר בארץ

הכוכבות של הקליפ לשיר "SORRY" של הזמר ג'סטין ביבר סרות לישראל ומלמדות אתכם איך רוקדים כמוהן. ולאלה שרוצים לרקוד לפי הקצב שלהם - פסטיבל אינדינגב. מה עוד מחכה השבוע?

אמנם חופש סוכות נגמר אבל האירועים לא מפסיקים לרגע. השבוע תוכלו ללמוד לרקוד יחד עם רקדני "ROYAL FAMILY" מיד לאחר הופעתם בתל אביב, ולהנות ממוזיקה ישראלית איכותית בפסטיבל האינדינגב השנתי. ולאוהבי האומנות שבינינו - תערוכת על ירושלמית עם אמנים מכל העולם. מתי ואיפה תהיו וכמה תשלמו?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

royal family

הרכב ההיפ הופ מגיע לישראל וממשיך להפתיע! קבוצת הרקדנים ROYAL FAMILY בהובלתה של פריס, שברה את הרשת בשנים האחרונות ומוכרת לנו במיוחד מהקליפ לשיר SORRY של הזמן ג'סטין ביבר. ההרכב ינחת בתל אביב ליום שישלב הופעה וסדנאות בהן תוכלו ללמוד לרקוד כמו הגדולים! כדי לראות את תכנון היום לחצו כאן.

 

מתי? יום שבת, 28.10 
איפה? היכל שלמה, תל אביב
כמה? 200 - 300 ש"ח

אינדינגב 2017

בעוד מספר ימים הלילות במדבר יהפכו לקפואים, אבל עכשיו כל עוד הם נעימים אפשר לנצל אותם כדי לבלות בפסטיבל הרוק שיחמם את הלב. האינדינגב עולה לאוויר בפעם ה - 11 וסוחף אחריו חובבי מוזיקה והופעות רבים.  אז מי האמנים שהולכים להפתיע לרגש אותכם השנה: אסתר רדא, ג'ירפות, דה איינג'לסי, רוקפור, כהן את מושון, יובל מנדלסון, הגרייט מאשין שיארחו את מאור כהן, ערוץ הכיבוד ועוד.

 

מתי? 19-21.10
איפה? מצפה גבולות, מועצה אזורית אשכול (ניתן להצטרף להסעות מאורגנות דרך אתר האירוע)
כמה? 380 ש''ח לכל ימי הפסטיבל, 180 ש''ח ליום חמישי בלבד

 

הביאנלה של ירושלים 2017

לאוהבי האמנות ומחפשי ההשראה אנחנו ממליצים על הביאנלה המתקיימת השנה תחת הכותרת "קווי פרשת מים". התערוכות עוסקות בחקירה של הנקודות בהם אנחנו, כיחידים וכקבוצות, מתפצלים לזרמים שונים כמטאפורה למושג מתחום הגיאולוגיה. בנוסף התערוכות יעסקו במשמעות שנייה של המושג -  אירועים ששינו את פני ההיסטוריה.
במסגרת האירועים יציגו כ-200 אמנים מישראל ומרחבי העולם, בשמונה מקומות ברחבי העיר: מוזיאון מגדל דוד, מוזיאון ארצות המקרא, בניין פולונסקי במכון ון-ליר, האכסניה האוסטרית בעיר העתיקה, בית חסיד בעמק רפאים, בניין בזק ברחוב שופן, מוזיאון סקירבל בהיברו יוניון קולג' ומוזיאון אסירי המחתרות במגרש הרוסים.

 

אחת היצירות המוצגות
"מתפצלים לזרמים שונים" - אחת היצירות המוצגות © צילום מסך מפייסבוק

מתי? 16.10-16.11
איפה? ברחבי העיר ירושלים
כמה? 45 ש''ח

תגובות