אירוע לשבוע: יריד ה -Halloween הגדול.

אירוע לשבוע: יריד ה -Halloween הגדול

השבוע הקרוב יהיה אופנתי במיוחד ויציע לנו מגוון תחפושות ותלבושות ביריד האלווין וייעוץ סטייליסטי מלאון ויואב. כמו כן, אירועי אמנות וחדר בריחה חדש עם טוויסט. כמה זמן וכסף תצטרכו להשקיע?

מצפים לנו חודשיים שקטים עד שנקבל את הטעימה הבאה מהחגים ומהחופש. אבל גם ההפוגה מההפוגות לא תמנע מאיתנו למצוא סיבה למסיבה ולהחליט כי יש לנו יום יום חג, במיוחד עם האירועים המגניבים הבאים. השבוע אנחנו מזמינים אתכם לפחד קצת ולהיכנס לאווירת חג ההלוואין, להתרשם מעבודות תיאטרון ואמנות יוצאות דופן, להתאתגר עם חדר הבריחה החדש TLV 2048 ולהנות ממפגש עם היוטיוברים לאון ויואב כוכבי הרשת המוכרים לכם מ - "נכנסים לארון עם לאון ויואב".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יריד ה-Halloween

חג הHalloween כבר בפתח ודיזינגוף סנטר מזמין אותכם להיכנס לאווירת החג, אפילו שלא נחגג בארץ, עם דוכנים בסגנון החג שיציעו תחפושות, ביגוד, אביזרים ועוד דברים שלא כדי לפספס. המבקרים ביריד יוכלו להנות במתחם מתפאורה ואווירה כל כך מפחידה שתכניס אותם ישר לתחושת החג. עוד יהיו במתחם דמויות מחופשות שיגרמו לכם לשחק איתם את המשחק הידוע "ממתק או תעלול" ויקחו אתכם להתאפר ובסך הכל ישדרגו לכם את אוקטובר.

שאנחנו נתנגד לתחפושות?
שאנחנו נתנגד לתחפושות? © צילום מסך

מתי? 26-27.10, יום חמישי שעות פתיחה: 13:00-22:00, יום שישי שעות פתיחה: 10:00-15:00
איפה? דיזינגוף סנטר תל אביב
כמה? כניסה חופשית

פסטיבל תמונע 2017

תיאטרון תמונע מזמין אתכם להנות מפסטיבל שיציג עבודות פרינג' של יוצרים מתחומי התיאטרון, פפרפורמנס, מחול, מוסיקה ואומנות פלסטית. הפסטיבל עומד על מפגשים ייחודיים עם הפקות מחו''ל (פולין,גרמניה, אוסטריה וארה''ב) שישתפו פעולה עם ישראל ויגרמו לכם להנות במיוחד מחוויה תרבותית במיוחד. פלוס גדול בפסטיבל -תוכלו להשתתף במפגשים עם יוצרות ויוצרים שיתנו לכם השראה. 

 

מתי? 23 באוקטובר - 7 בנובמבר, שעות שונות לפי הפעילות
איפה? תיאטרון תמונע תל אביב
כמה? מחירים משתנים, תוכלו לעקוב באתר התיאטרון

נפתח TLV 2048

רציתם פעם להיות גיבורים בסרט פעולה? TLV 2048 - חדר הבריחה הראשון מסוגו בישראל נפתח במיוחד בשביל זה! האטרקציה המשופרת מזמינה אתכם לחיות למשך שעה בסרט פעולה משנת 2048 ולהנות מאתגרים מנטליים ופיזיים. צאו להרפתקה מחשמלת עם חבריכם, שלא תשכחו במשך זמן רב ובואו לבדוק האם אתם באמת יכולים להציל את העולם.

 

A post shared by TLV2048 (@tlv2048) on

מתי? נפתח לקביעות
איפה? דרך בן-צבי 88, תל-אביב, בניין פנורמה, קומה 1-.
כמה? 2 בקבוצה - 145 ש''ח למשתתף
3 בקבוצה - 130 ש''ח למשתתף
4 בקבוצה - 125 ש''ח למשתתף
5 בקבוצה - 120 ש''ח למשתתף

פסטיבל יוטיוברים עם ליאון ויואב

השבוע כוכבי הרשת המוכרים לנו מ - "נכנסים לארון עם לאון ויואב" מגיעים לחוצות המפרץ אאוטלט כדי להעביר לכם סדנאות מיוחדות שילמדו אתכם איך לשפר את הלוק שלכם עם כמה אביזרי אקססוריז יפים במיוחד. כחלק מהמפגש תוכלו לחוות את עולם האופנה טיפה יותר מקרוב עם מתחם צילום - המאובזר בשילוב תפאורה באווירת האינסטגרם לצילומי סטייל, מתחם ייחודי לקליעת צמות ופינת איפור. ואם עד כה לא השתכנעתם, נספר לכם כי החל מהשעה שש בערב תוכלו להשתתף בתחרות סטיילינג ואולי לזכות בלא פחות מ - 200 ש"ח מתנת חברת האיפור SACARA

מתי? 26 באוקטובר יום שישי בשעה 16:30
איפה? חוצות המפרץ אאוטלט, חיפה
כמה? כניסה חופשית



תגובות