אימה על הבמה: עמית פרקש במחזמר "חנות קטנה ומטריפה". צילום: רדי רובינשטיין

אימה על הבמה: עמית פרקש במחזמר "חנות קטנה ומטריפה"

רגע לפני שהיא מסיימת את שלוש שנות לימודיה בבית הספר למשחק של יורם לווינשטיין, עמית פרקש מככבת בתפקיד הראשי בהצגת קומדיה-אימתית של תלמידי שנה ג'. "ממש רכבת הרים מדהימה שפיתחה אותי"

השחקנית עמית פרקש, נמצאת בשנה השלישית והאחרונה ללימודי המשחק שלה בבית הספר למשחק של יורם לווינשטיין. כחלק מהלימודים, בכל שנה, מעלים תלמידי בית הספר הצגות או מחזות זמר לקהל הרחב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השנה, פרקש וחבריה לכיתה, העלו לכבוד סיום הלימודים מחזמר מושקע במיוחד ששמו "חנות קטנה ומטריפה". המחזמר עוסק בחנות פרחים לא מוצלחת במיוחד, שבה עובד החנות סימור, מגדל צמח מוזר שלאט לאט מתחיל למשוך לחנות לקוחות רבים. הצמח נקרא "אודרי 2" על שם אהובתו הנסתרת, אודרי, שאותה משחקת פרקש. הצמח גדל לממדים מפלצתיים ומשנה לחלוטין את חייהם של תושבי השכונה.

© צילום: רדי רובינשטיין

"זה מחזמר סאטירי שמספר על חנות צמחים עלובה שהגיבור שעובד בחנות מוצא צמח מסקרן ומגניב שמסתבר שהוא אוכל בני אדם וככה העלילה הולכת ומסתבכת". מספרת לנו עמית פרקש, כוכבת ההצגה, "אני משחקת את אודרי שעובדת בחנות הצמחים העלובה, שמקבלת מכות מבן זוגה, רופא השיניים. אודרי היא בחורה טובה, חייכנית ואופטימית, טובת לב ורוצה לעזור לכל מי שרק יצטרך", על החיבור לדמות אמרה "היא בהחלט שונה ממני אבל אני כן מצליחה להתחבר למקומות מסויימים אצלה, המקום של הקבלה, של הרצון לאהבה, לאישור מאנשים ולעיתים התפשרות על דברים מפחד לאכזב את הסביבה".

 

עבור פרקש מדובר בהצגה אחרונה במסגרת בית הספר למשחק: "אני מאוד מתרגשת לסיים תקופה מטורפת, ממש רכבת הרים מדהימה שפיתחה אותי בטירוף גם כבנאדם וגם כשחקנית. עוד מוקדם לי לסכם יש עוד חודש של ההצגה כל ערב, אבל אין ספק שזה סיום תקופה מדהימה. כמו שאמרתי, אני מרגישה שמאוד התפתחתי בשנים האחרונות שלי כאן ובטח בשנה האחרונה שבה עשיתי ארבע הפקות שונות בבית הספר ולמדתי מהן המון ובכלל על תאטרון. הכלים השונים שרכשתי, הניסיון, הלמידה של השיטות השונות, כל זה מאוד העשיר אותי".

© צילום: רדי רובינשטיין

המחזמר המושקע במיוחד מכיל בתוכו את השירים מתוך המחזמר המקורי, שתורגמו לעברית כמובן. סך הכל, מופע מצוין, מסקרן וסוחף שנעשתה בו עבודה מעולה גם מבחינת המשחק וגם מבחינת השירה המקצועית. תלמידי שנה ג' עשו עבודה מעולה ואין ספק שעוד נשמע עליהם רבות בתעשייה.

מכיוון שבעוד חודש פרקש תמצא את עצמה יוצאת לדרך חדשה, בררנו איתה מה הן התכנית להמשך הדרך. "התכניות כרגע הן כמובן גם למצוא זמן לחופשה לנוח, אני מאוד זקוקה לזה אבל כמובן להמשיך לעבוד, לעשות דברים שאני אוהבת ומעשירים אותי. אני מאוד רוצה להתנסות בתאטרון וכמובן להמשיך להתפתח בקולנוע וטלוויזיה".

המחזמר מוצג עד ה-24 בנובמבר בבית הספר למשחק של יורם לווינשטיין בתל אביב.

תגובות