עם כל הגריז: המחזמר המצליח מגיע לישראל. Paul Coltas

עם כל הגריז: המחזמר המצליח מגיע לישראל

לאחר היעדרות ארוכה מהבמות הישראליות, אחד ממחזות הזמר האיקוניים ביותר מגיע לארץ היישר מתיאטרון הווסט אנד הלונדוני! מי הזמר מהלהקה המפורסמת שישחק את דני זוקו ואיפה נוכל להנות מכל הגריז?

לא משנה אם אתם אוהבי מחזות זמר, חולי פיפטיז או פשוט נהנים מהגרוב, את המופע הזה אסור לכם לפספס. המחזמר האייקוני "גריז" אשר עובד לסרט מצליח בכיכובם של ג'ון טרבולטה ואוליביה ניוטון ג'ון, ולמופע לייב בכיכובן של ג'וליאנה האף וונסה הדג'נס, מגיע לישראל בהפקה לונדונית ומאיים לכבוש את לבבותינו בסערה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

המחזמר מספר על דני וסנדי, זוג שחווה אהבה בסוף הקיץ ונאלץ להיפרד לפני תחילת הלימודים בשל חזרתה של סנדי לביתה באוסטרליה. בניגוד לציפיות, סנדי החסודה נתקלת בבית ספרה החדש שבארצות הברית בדני הקול, שמיניסט באותו המוסד. המפגש בין השניים שכעת מוקפים בחברים מקליקות (חבורות סגורות) שונות נותן לרומן הקיץ הזדמנות שנייה ויוצר סיפור אהבה מסובך על רקע הסטייל והמוזיקה של שנות ה-50.

 

היום, כמעט יובל לאחר ההפקה הראשונה של המחזמר, המחזמר מופק שוב בתיאטרון הנחשב "ווסט אנד" בלונדון ומגיע גם לישראל. בהפקה המחודשת יככב טום פארקר המוכר לנו מלהקת "The Wanted" הבריטית אשר נמצאת בימים אלה בסיבוב הופעות בארצות הברית תוך כדי הקלטת אלבומה השלישית. את הצלע הנשית, סנדי, תשחק השחקנית והזמרת הבריטית, דניאל הופ, המנוסה בעולם התיאטרון.

עוד סיבה להוציא מהארון את מעילי העור. בנות הגריז
עוד סיבה להוציא מהארון את מעילי העור. בנות הגריז © Paul Coltas

המחזמר יעלה בהיכל "מנורה מבטחים" במשך תשע פעמים במהלך חודש ינואר, ויורכב מהפקת ענק של כ-60 משתתפים ביניהם 36 שחקנים, זמרים ורקדנים. את השירים האהובים ביניהם "You're The One That I Want" ו"Grease Lightning" תלווה תזמורת חיה שתנעים את אוזנינו. מיותר לציין שהמופע יוצג בשפה האנגלית, אך אל דאגה, גם אם אתם לא שולטים בשפה תוכלו להנות ממנו בעזרת תרגום לשפה העברית.

את הכרטיסים למופעים אשר יעלו החל מה - 23.1.2018 תוכלו לרכוש בקופת תל אביב במספר *2207 במחירים החל מ-174 ש"ח ועד 494 ש"ח.

תגובות