אירוע לשבוע: סטטיק ובן אל מציגים את העיצוב שלהם. צילום מסך מאינסטגרם

אירוע לשבוע: סטטיק ובן אל מציגים את העיצוב שלהם

גם השבוע הבאנו לכם את רשימת האירועים שיעשו לכם את השבוע, והפעם מחכה לנו פסטיבל שירה באשדוד, תערוכה חדשה עם קונספט מקורי ומירוץ צבעוני במיוחד

לא יודעים מה לעשות השבוע? מרגישים שאתם חייבים לצאת עם החברים? בשביל שלא תחשבו יותר מידי הבאנו בשבילכם את האירועים שיגרמו לכם להנות, לשיר ולהתרשם ובמיוחד השבוע גם לתרום לקהילה. בין האירועים מחכה לנו תערוכת קסדות מ"מלחמת הכוכבים" אשר עוצבו על ידי סלבס ישראליים, מירוץ "רצים בצבע" ופסטיבל אשדוד שירה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אשדודשירה 2017

בין אם אתם יוצרים צעירים ובין אם אתם סתם אוהבים מוזיקה הפסטיבל "אשדודשירה 2017" הוא בול בשבילכם. הפסטיבל נותן במה ליוצרים צעירים וגם לאמנים שרובנו אוהבים כמו: שלמה ארצי, אביתר בנאי, מיכה שיטרית, אסף אמדורסקי, זהבה בן, זאב רווח ועוד. בפסטיבל מגוון רחב של מוזיקה, בשפות שונות, בסגנונות שונים (ביניהם הספוקן וורד) ובתרבויות שונות. ואם חשבתם שרק תצפו באמנים בפסטיבל, נספר לכם כי תוכלו לפגוש במשוררים מפורסמים וללמוד מהם כמה שרק אפשר.

כבוד השופט מגיע עד הלום, אסף אמדורסקי
כבוד השופט מגיע עד הלום, אסף אמדורסקי © אוהד רומנו

מתי? 19.11 -25.11
איפה? מתחם התרבות אשדוד
כמה? כניסה חופשית

 

"גלויה. סיפור"

בשיתוף שבוע האיור 2017 שהצגנו בפניכם בשבוע שעבר נפתחת בפסטיבל תערוכה חדשה "גלויה. סיפור" של 30 מאיירות אשר מציגות את עבודתן בפעם הראשונה. כל אחת מן המאיירות קיבלה גלויה אחת וציירה עליה כפי שרצתה. משם העבירה לחברתה אשר עשתה את אותו הדבר והמשיכה את הסיפור של קודמתה. לאחר העברה מספר פעמים נוצר מצב בו גלויה אחת מספרת סיפור בהמשכים הנכתב רק במכחולים. בתערוכה יוצגו שש גלויות עליהן יופיעו שניים עשר סיפורים בהמשכים.

מתי? 16.11- 10.12 פתיחה ב- 16.11 בשעה 19:00
איפה? בגלריה בקומה 1- במעבר בין הבניינים, דיזנגוף סנטר ת"א.
כמה? כניסה חופשית

 

מירוץ "רצים בצבע"

האם יצא לכם לרוץ תוך כדי שזורקים עליכם צבעים? בין אם כן ובין אם לא המירוץ הבא מזמין אותכם להנות מחוויה בלתי נשכחת. המירוץ "רצים בצבע" מתקיים זו השנה החמישית ובו שלושה מקצים: חמישה ק''מ , קילומטר וחצי ו-300 מטר כאשר בכל מקצה בזמן המירוץ זורקים עליכם צבע המשמש כתמריץ מעניין לריצה. למשתתפים תחכה בסוף המירוץ מסיבת צבע שווה במיוחד שתוסיף צבעוניות לעניין. ואם עד עכשיו לא השתכנעתם להוציא את נעלי הספורט מהלוקר, ודאי תרצו לשמוע על המטרה הגדולה של המירוץ - הוא נועד להעלות את המודעות לנפגעי פוסט טראומה מטרור וממלחמה. בנוסף כל הכנסות האירוע יוקדשו כתרומות לארגון נט"ל אשר מסייע לנפגעי מלחמה ופעולות טרור.

מתי? 17.11 פתיחת שערים: 6:30, הזנקה :8:00
איפה? גני יהושע תל אביב
כמה? בין 40 ש''ח ל100 ש''ח

 

תערוכת קסדות מעוצבות

חיילי הסער (stormtrooper) מסאגת "מלחמת הכוכבים" הפכו ממזמן לסמל אייקוני שסחף דורות שלמים של ילדים ומבוגרים. אבל עכשיו אחרי 40 שנה של הצלחה בצבעים ניטרליים, שחור ולבן, יש לפלפל את הנראות שלהם ולהוסיף צבעוניות לעניין. כך דיסני אספה אמנים, סלבס ומעריצים ישראליים של הסאגה לפרוייקט עיצוב קסדות הסטורמטרופר המפורסמות מחדש איגדה אותן לתערוכה אחת גדולה בת 60 קסדות מעניינות מאוד. את הקסדות שעיצבו בין השאר סטטיק ובן אל, דנה פרידר ושגיא ברייטנר ניתן לקנות מחנות ייעודית באיביי כשכל ההכנסות הולכות למטרה טובה - תרומה לעמותת Make-A-Wish Israel המגשימה את משאלות ליבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים.

כתום זה הסטורמטרופר החדש, עיצוב: ספיר בן צבי
כתום זה הסטורמטרופר החדש, עיצוב: ספיר בן צבי © יח"צ

 

מתי? 23.11-7.12
איפה? דיזינגוף סנטר, תל אביב
כמה? כניסה חופשית, הקסדות עומדות למכירה בסכום של החל מ-250 ש"ח.

 

תגובות