אירוע לשבוע: פסטיבל הג'אז והרגאטון תל אביב. צילום: PR

אירוע לשבוע: פסטיבל הג'אז והרגאטון תל אביב

השבוע הקרוב הוא חלומי עבור אוהבי המוזיקה על כל גווניה. שני פסטיבלים יתנו במה לשניים מהסגנונות החזקים של המוזיקה: ג'אז ורגאטון. אילו עוד אירועים מחכים לנו השבוע?

רגע לפני שחג החנוכה גדוש האירועים בא אלינו נשאר לנו שבוע אחרון של שכרון חושים. תחום המוזיקה פורח הפעם בזכות פסטיבל הג'אז הבינלאומי ורגאטון תל אביב. אוהבי האומנות והאשליות, אל תדאגו, גם לכם יש פעילות. השבוע תוכלו לבקר בתערוכה שתשלב את שני התחומים בצורה מגניבה ביותר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפסטיבל הבינלאומי לג'אז

הפסטיבל הבינלאומי לג'אז מתקיים זאת השנה ה-28 ומביא איתו שלל דברים חדשים, מפתיעים ומרגשים. במסגרת הפסטיבל יתארחו אומנים מארה"ב, מצרפת, מהודו, מברזיל, מגרמניה, מאנגליה וכמובן מישראל. בין המוזיקאים נוכל למצוא את אלון אולארצ'יק, אסתר רדא ורד בנד במופע אנפלאגד. הפסטיבל יהיה השנה בסימן של מאה שנים: מאה שנים להקלטת אלבומי ג'אז, מאה שנים להולדת המלחין תלוניוס מונק ומאה שנים להולדת הזמרת האגדית, אלה פיצג'ראלד.

דניאל ג'ובים
דניאל ג'ובים © PR

מתי? 6-8.12, שעות משתנות
איפה? סינמטק תל אביב, זאפה תל אביב וזאפה הרצליה
כמה? מחירים משתנים מהופעה להופעה (פרטים באתר הזאפה ובטלפון *9080)

טריק ארט

תערוכת "טריק ארט" מגיעה למתחם ארנה בהרצליה ונשארת שם עד היום האחרון של שנת 2017. "טריק ארט" היא בעצם תערוכת תעתועים בינלאומיתולכל המשפחה. התערוכה נוצרה על ידי חמישה אמנים מרחבי העולם. במתחם נוכל לראות עשרות ציורי תלת ממד מרשימים מעולם האגדות, הפנטזיה, והרפתקאות המצוירים על הקירות והרצפה, אשר מתעוררים לחיים. בנוסף, התערוכה תציג מגוון מתחמי אטרקציות אינטראקטיביות המבוססות על תעתועי מוח ואשליה אופטית.

© צילום מסך מפייסבוק

מתי? עד ה-31.12, ראשון עד חמישי בשעות 16:00-21:00, ימי שישי בשעות 10:00-16:00, ימי שבת 10:00-22:00

איפה? מתחם ארנה, הרצליה
כמה? 60 ש"ח

רגאטון תל אביב

"רגאטון תל אביב 2017" הינו אירוע מיוחד במינו המתקיים לראשונה כאן בישראל וכולו הופעת רגאטון מקפיצה. האירוע יכולל הופעה כפולה של שני אמני הרגאטון המצליחים ווילי וויליאם ופארוקו אשר יחוממו על ידי דיג'יי מתיאס אלרקון. פארוקו מפורטו ריקו, שנחת בישראל אמש, יבצע את להיטיו הגדולים בהם "Krippy Kush", "Chillax" ו-"Passion Wine". ווילי וויליאם הצרפתי יבצע את שיריו "Mi Gente" ו-"EGO". חובבי הרגאטון לא ירצו לפספס.

מתי? 28.11.2017
איפה? נאנגר 11, תל אביב
כמה? החל מ-199 עד 590 ש"ח.



תגובות