אירוע לשבוע: פרינג'סטייל ברחוב ומעגל שירים מיוחד. צילום: Disney באדיבות yes

אירוע לשבוע: פרינג'סטייל ברחוב ומעגל שירים מיוחד

אומנם נפרדים מכל מופעי חנוכה, אך גם בשבוע הקרוב מצפים לנו לא מעט אירועים מיוחדים שחלקם מתקיימים למול העוברים ושבים ברחוב

אם אתם רוצים לנוח קצת מכל הגרנדיוזיות של מופעי חנוכה הגדולים, יש כמה אירועים בשבוע הקרוב שאולי לא נמצאים על במה עמוסה ונוצצת, אך עושים נעים ושמחה צבעונית בלב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מופע התרמה לעמותת אפי-אספרגר

אירועי התרמה תמיד עושים לנו טוב, התחושה הזאת שגם נהנים ממופעים ואמנים טובים וגם תורמים על הדרך למי שזקוק לכך - היא תחושה אדירה והדבר הכי מספק שיש. בשבוע הבא יתקיים מופע התרמה לחולי תסמונת אספרגר בנס ציונה, את המופע יוביל היוצר והזמר עומר נצר, שנמצא כעת בעיצומו של מסע הופעות בין-לאומי, והגיע לארץ לחופשה קצרה לטובת מופע זה. כל ההכנסות מההופעה הזו קודש לעמותת "אפי-אספרגר".

על פי נתונים שנמסרו לנו מהעמותה, ישנה עלייה מתמדת באבחונים הקשורים לאספרגר ומסתבר שאחד מתוך כחמישה ילדים סובל מתסמונת אספרגר במידה זו או אחרת. הנתון הקשוח הזה לא בהכרח ידוע לכולם וההתמודדות של הסובלים מאספרגר ומשפחתם, הופכת כמעט בלתי אפשרית. המצב מחמיר לאור חוסר ההבנה המוקדמת של המצב ולאור חוסר המודעות השורר בקרב הציבור.

© באדיבות יחסי ציבור

מתי? יום ראשון הקרוב (24.12), פתיחת דלתות ב-20:00 ותחילת המופע ב-21:30.
איפה? מועדון הברבאדוס, רחוב גולדה מאיר 8 נס ציונה.
כמה? 80 ש"ח (להזמנת כרטיסים: 054-4474485).

פרינג'סטייל חורף

הפרינג'סטייל חוזר לאשדוד בפעם השנייה, ובמשך שלושה ימים, יתרחשו בארבעה מוקדים שונים במרחב הציבורי בעיר, מופעי תיאטרון רחוב, מופעי מוזיקה, אמנות חזותית, תערוכה ומחול ברחבי העיר.

בין שלל המופעים והמיצגים המוצעים בפרינג'סטייל חורף יתקיים "קלוז אפ אנושי אישי"- מופע על חושי של קריאת מחשבות וקסמים, "מוזיאון הלחם"- מופע רב תחומי המשלב ליצנות, בובנאות ואמנות פלסטית, "באולינג אנושי- משחק באולינג סוחף ברחובות", מופע פלמנקו צועני עם "לה ידרה", המופע "האחים בז'וז- חפלה בתנועה"- מופע הומוריסטי ומוזיקלי של אחים מרוקאים הנוהגים על ריקשה, "המדריך תומר"- סיור רחוב תיאטרלי, מופע המשלב להטוטי לוליינות עם ניר מרזק, "בלקן במחסן"-מסיבת רחוב מוסיקלית בתנועה, "טריקולור"- מופע אמנותי המשלב בין עולם האיפור, הצבע והתנועה והמחול, מופע המשלב חפצים, מוזיקה והמון בועות סבון ועוד הרבה מופעים, מיצגים ופעולות אמנותיות. האירוע ביוזמת מרחב יצירה אשדוד, בתמיכת משרד התרבות והספורט. (פרטים נוספים ופירוט זמנים: בפייסבוק - מרחב יצירה אשדוד).

© סיוון הארון

מתי? 27-29 בדצמבר.
איפה? בעיר אשדוד (בשוק לידו וברובעים א', ב', ד', ו').
כמה? פתוח לקהל הרחב ללא תשלום.

מעגל שירי דיסני

רובנו גדלנו וגודלים על השירים מהסרטים המצליחים של "וולט דיסני". בין אם זה קלאסיקות כמו: "שלגיה", "אלאדין", "מלך האריות", "סינדרלה" ובין אם אלו סרטים עכשווים כמו: "לשבור את הקרח" ו"מואנה" שהולידו בחיינו לא מעט להיטים מיוחדים שעיצבו לנו את פסקול הילדות וההתבגרות. כעת יש כאלו שהרימו את הכפפה וכבר מחר (ה') יקיימו מעגל מיוחד בירושלים של מגוון רחב מכל סוגי הציבור ובו יחלקו שירונים מיוחדים לקראת ערב מיוחד ובו כולם ישירו יחדיו את כל השירים האהובים. בנוסף, את הערב הם מתכננים לפתוח עם כמה שיותר אנשים במעגל כדי לבצע בענק את "גלגל החיים", הלהיט של "מלך האריות".

 

מתי? 21 בדצמבר, 17:00-20:00
איפה? "התחנה הראשונה ירושלים" - רחוב דוד רמז 4, ירושלים.
כמה? פתוח לקהל הרחב ללא תשלום.


 

תגובות