המציאות על הבמה: שירה לוי ועדי אלון נלחמים בשיימינג. צילום: ג׳ראר אלון

המציאות על הבמה: שירה לוי ועדי אלון נלחמים בשיימינג

פרסום ראשון: כוכבי "גאליס", "נעלמים" ו"שכונה" משתפים פעולה בפרוייקט חדש ומסקרן במיוחד בנושא השיימינג והרשת. כל הפרטים

ההתעסקות בנושאי השיימינג, הרשתות החברתיות וכל החסרונות שבעידן האינטרנט הולכות וגדלות. כמעט בכל שנה צצים פרויקטים למיניהם או אפילו דמויות בסדרות שבאות להביא לילדים ולנוער מודעות להשלכות של פגיעות ברשת בכל צורה שהיא, בעבר גם מופע הפסטיגל הקדיש חלק נכבד לנושא, אך כעת נוצר פרויקט חדש, מיוחד ועתיר כוכבי נוער שמסתמן כנקודת חיזוק להעברת המסר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כוכבת "שכונה" - תותי ניניו, כוכב "נעלמים" - עדי אלון, "כוכבת פלאשבק" - שירה לוי וכוכבי "גאליס" - ליאור כהן וסטיב פרידמן, התאגדו יחד עבור פרויקט חדש ומסקרן במיוחד שייקרא "ביוש". מדובר בהצגה חדשה של תיאטרון חיפה שתגולל סיפור על תמונה חושפנית של נערה בשם מיה (שירה לוי) שהופצה ברשת על ידי חבריה לכיתה, חייהם עוברים תהפוכות בעקבות השתתפותם בפרשיית השיימינג. העלילה תעסוק בעיקר במאורעות השנה שאחרי השיימינג וההתמודדות של כל אחד עם השני לאחר המקרה.

© צילום: ג׳ראר אלון 

את ענבר, החבר הטוב של מיה, יגלם סטיב פרידמן שהשתתף בעונה השביעית של "גאליס", את דמותו של אורי, ה"נמסיס" של ענבר יגלם עדי אלון, ליאור כהן תגלם את החברה הטובה לשעבר של מיה שכיום היא היריבה המרה שלה ואילו את לילה, ההרפתקנית בחבורה תגלם תותי ניניו.

מי אחראי לשיימינג של מיה?
מי אחראי לשיימינג של מיה? © צילום: ג׳ראר אלון
האם זה אחד מהיריבים הללו?
האם זה אחד מהיריבים הללו? © צילום: ג׳ראר אלון

ההצגה מלאת המסר צפויה לעלות על הבמות כבר בחודש אפריל הקרוב בתיאטרון חיפה.

תגובות