אירוע לשבוע: הראל סקעת בהופעת ולנטיינס. צילום: דניאל קמינסקי

אירוע לשבוע: הראל סקעת בהופעת ולנטיינס

השבוע חלים שניים מהתאריכים הכי קסומים בשנה - יום האהבה הבינלאומי (ד') ויום המשפחה (ה'). לכבוד אותם אירועים, אספנו עבורכם את ההצגות וההופעות שהכי כיף להגיע אליהן עם האנשים האהובים עליכם

למרות שאת השבוע הנוכחי התחלנו במזג אוויר גשמי למדי, הוא עדיין אחד השבועות החמימים בשנה. סוף השבוע הקרוב כולל שני ימים חשובים מאוד לגיבוש משפחתי ולחיזוק זוגיות, אנחנו כמובן מדברים על הולנטיינס דיי שיחול ברביעי הקרוב ועל יום המשפחה שיחול ביום שאחרי, חמישי. כדי שתוכלו להעביר את השבוע הקרוב על הצד הטוב ביותר, ליקטנו את מיטב האירועים שפשוט כיף ללכת אליהם עם המשפחה ובן או בת הזוג.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

פשוט לאהוב

ההצגה שגרמה לנו להתאהב בה היא האולטימטיבית ביותר כדי לומר ליקירנו שאנחנו רוצים "פשוט לאהוב". העלילה מספרת על סיפור האהבה של רות (אליאנה תדהר) ועקיבא (עוז זהבי) בשלהי שנות השישים הישראליות ותחילת שנות השבעים. הסיפור המתחולל בין שתי מלחמות ישראל הגדולות מזכיר קצת את הפורמט הידוע מהמחזה השייקספירי "רומיאו ויוליה" כשהזוג מתמודד עם השוני בהשקפות העולם של הסביבות החברתיות של השניים. הסיפור הרומנטי כשלעצמו כבר עושה את העבודה, אבל רק כדי להוסיף לאהבה נזכיר שהוא מלווה בשירי נוסטלגיה ישראליים, ביניהם שיריהם של אריק איינשטיין ז"ל, להקתו "החלונות הגבוהים", ולהקת הנח"ל המיתולוגית.

 

מתי? 14-17.2 בשעה 20:30 (בתאריך ה-16.2 בשעה 21:00)
איפה? תיאטרון הקאמרי, תל אביב
כמה? 280-350 ש"ח לפני הנחה

 

הראל סקעת בהופעות Valentine's day

אחד הזמרים הכי רומנטיים וקסומים בארץ, הראל סקעת, חגג לא מזמן עשור ועכשיו חוזר להופיע בולנטיינס דיי עם אוסף שירים חדש ומלא אהבה. ההופעה הנקראת "אהבה מסובבת הכל" מסכמת את העשור האחרון בקריירה של סקעת ומקבלת תרגום בימתי צבעוני ומקפיץ שישאיר לכם טעם של עוד.

הראל סקעת
הראל סקעת © נבו טרבלסי

מתי? 14.2 בשעה 22:00 (פתיחת דלתות ב-20:15),
15.2 בשעה 22:00 (פתיחת דלתות ב-20:30)
איפה? כרם ברקן, קיבוץ חולדה (14.2),
בית המרזח, רמת ישי (15.2)
כמה? 144 ש"ח (14.2),
130 ש"ח בקנייה באתר, 140 ש"ח בקנייה בקופה (15.2)

היירספריי

המחזמר הכי צבעוני שיש הוא בול מה שאתם צריכים לבילוי משפחתי. ההצגה מתרחשת בשנות ה-60 בעיר בולטימור האמריקאית. טרייסי (רוני מרחבי) היא נערה בת העיר שסובלת מעודף משקל, אבל הנתון הזה לא מפריע לחלומה הגדול - לרקוד בתכנית הריקודים המקומית לנוער. בניגוד לציפיותיהן של מפיקת התכנית (טלי אורן) ובתה, טרייסי מתקבלת לתכנית והופכת לכוכבת. ההצגה עוסקת בנושאים רציניים שדורשים חשיבה כמו ההפרדה הגזענית בין לבנים לשחורים באותן השנים, דימוי גוף ובכלל קבלת האחר. למרות שמדובר בנושאים לא מצחיקים, אווירת הריקודים והאהבה והצבעוניות של ההצגה לא משאירות לנו ברירה אלא לשיר ולרקוד יחד עם הקאסט.

 

מתי? 14.2 בשעה 18:00,
16.2 בשעה 21:00
איפה? סינמה סיטי גלילות
כמה? 169-219 ש"ח לפני הנחה

 

תגובות