אירוע לשבוע: דנה פרידר מגיעה לתיאטרון. צילום מסך מאינסטגרם

אירוע לשבוע: דנה פרידר מגיעה לתיאטרון

לא יכולים לחכות עד לחג הפסח בשביל בילוי טוב? גם השבוע רכזנו עבורכם את ההמלצות החמות להופעות ולאירועים השווים. והפעם: המחזמר מברוודווי עולה בבכורה ישראלית, גיא מזיג בהופעה וכוכבי הנוער מתאחדים למופע קומי

מנסים להתחמק מנקיונות הפסח אבל עם הצדקה של מופע בידור טוב? הנה כמה אירועים ובילויים שלגמרי שווים את ההברזה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גיא מזיג בהופעה

אחד מהכוכבים המיוחדים של המוזיקה הישראלית. הוא פרץ כחלק מלהקת "הדורבנים" שהייתה הצלחה היסטרית בתחילת המילניום אך מאז המשיך לקריירת סולו והוא אחראי על לא מעט שירים טובים בפלייליסט שלנו. בהופעה החדשה הוא מופיע עם מיטב מלהיטיו מאז ועד היום עם האלבום "השחור החדש".

 

מתי? 24 במרץ. 22:00 (פתיחת דלתות: 20 :15)
איפה? זאפה תל אביב
כמה? 95 ש"ח.

שורת המקהלה

המחזמר המצליח מברוודווי מגיע לישראל בגרסה מקומית. המחזה מאפשר להציץ לבמת החזרות, שבמשך חודשים אחדים תשמש כביתם של 30 שחקנים-רקדנים-זמרים ונגנים. העלילה מתרכזת באודישן למחזמר חשוב בו הבמאי חייב לבחור מספר מועט של משתתפים מתוך מועמדים רבים. הבחירה קשה והסיפור האישי של כל מועמד ומועמדת מרגש, משעשע, מפתיע, מרתק ונוגע ללב. אך כשהאקסית של הבמאי, שהיא רקדנית מקצועית טובה, מגיעה לאודישן הוא ניצב בפני דילמה אמיתית. במחזמר הישראלי מככבים: דנה פרידר, מאיה דגן, יחזקאל לזרוב ("שמש") ו-30 שחקנים זמרים ונגנים.

 

מתי? החל מה-22 במרץ (הצגת בוכרה).
איפה? תיאטרון הקאמרי בתל אביב.
כמה? מחירים משתנים לפי מקום ישיבה והנחות שונות.

יצא משליטה 2

המופע המצחיק של פסח וחוזר לסיבוב נוסף על הבמות עם קאסט חדש (מלבד תובל שפיר שממשיך) המורכב מכוכבי הסדרות של yes. מופע המשלב בין אילתורים לבין קטעי מערכונים מתוכננים שעשויים בצורה מצחיקה ומטורפת במיוחד עם קריצות משעשעות גם אל חייהם האמיתיים של המשתתפים. השנה משתתפים: שני קליין, עידו מוסרי, אביה מלכה, שיר מורנו, דניאל מורשת ודניאל ליטמן (שמשתתף במופע בתפקיד מצולם על המסכים בלבד).

יצא משליטה 2 - הצצה. באדיבות yes
 

מתי? החל מיום שני הקרוב
איפה? תיאטרון הצפון, חיפה, סינמה סיטי, גלילות, היכל התרבות, ראשון לציון והמשכן לאמנויות הבמה, באר שבע.
כמה? 89 ש"ח לכרטיס // 49 ש"ח ללקוחות yes.

תגובות