יום העצמאות 2018: איפה תמצאו את ההופעות השוות?. אינסטגרם, יחסי ציבור

יום העצמאות 2018: איפה תמצאו את ההופעות השוות?

זה לא ייאמן אבל ביום חמישי הקרוב נחגוג את יום העצמאות ה-70 של ישראל. ורגע לפני שהמנגלים יודלקו וחיל האוויר ירים מטס לשמיים, צריך לבדוק איך נחגוג בערב יום העצמאות. איפה יהיו הבמות השנה ומי יופיע בהן? סיכום עצמאות

בחמישי הקרוב המדינה שלנו תחגוג את יום הולדתה ה-70 ובערב יום העצמאות (שיחול ברביעי הקרוב) יהיה שמח במיוחד! מלבד למיצגים מרהיבים שהובטחו ברחבי הארץ, תוכלו להנות גם מזוהרים, שלג וכמובן מההופעות שעל הבמות העירוניות. מה מחכה לנו בהן השנה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אזור המרכז:

תל אביב:

חגיגות יום העצמאות בתל אביב יחלו מיד לאחר צאת יום הזיכרון, וכמו בכל שנה יהיו אמנים לילדים, לנוער ולמבוגרים. ברחבי העיר יוקמו במות רבות מספור ובין המופיעים הרבים יהיו מיומנה במופע "זרמים", כנסיית השכל,  השחקנים בן אדם (גאליס, המלאך השומר שלי) ואינה בקלמן (תאג"ד, כדברא), נצ'י נצ', קובי אפללו ועברי לידר. בוסף לבמות יהיו חגיגות במתחמים שונים כמו למשל מצעד האור שיתחיל בשד' רוקח ויגמר בשד' שאול המלך בו יהיו מיצגי אור ואליו יגיעו ווקה פיפל, אליאנה תדהר ולי בירן.

רמת גן:

כמו בכל שנה עיירית רמת גן תחלק את אירועי העצמאות למספר במות ותארח אומנים רבים. על הבמה המרכזית בכיכר רמב"ם יופיעו אגם בוחבוט, נסרין, ליאור נרקיס ומוש בן ארי. על הבמה בתיכון אהל שם יופיעו ניב דמירל ועידן עמדי. על הבמה בפארק דוד מלמדוביץ' יופיעו טל מוסרי, רותם כהן ומוניקה סקס. בבמות אחרות בעיר תוכלו לראות את נתן גושן, טום באום, הראל סקעת, עילי בוטנר וילדי החוץ ומאור אדרי. 

תופיע השנה ברמת גן - אגם בוחבוט
תופיע השנה ברמת גן - אגם בוחבוט © רתם לבל

ראשון לציון:
חגיגות יום העצמאות ה-70 בראשון לציון, יערכו במספר מוקדים בעיר ויכללו שורה של הופעות בידור לצעירים ולמבוגרים. בין המופעים השנה: עילי בוטנר וילדי החוץ, עידן יניב, קובי אפללו ושמעון בוסקילה, ירדנה ארזי, רגב הוד, בלקן ביט בוקס, איב אנד ליר וטונה. בנוסף לאירועים העירוניים ישנו האירוע שמושך אנשים מכל המדינה - רייב העצמאות בלייב פארק. השנה האירוע יארח את סטטיק ובן אל, נצ'י נצ', אליעד נחום, סטפן, סאבלימינאל שיארח את האולטראס, נוי אלוש, איזי, סקאזי, טליסמאן ושגיא ברייטנר. הכניסה לאירוע תעלה לכם 159 ש"ח.

 

נתניה:

השנה נתניה חוגגת לא רק את יום העצמאות ה-70 למדינה, אלא גם את יום הולדתה ה-90 של העיר. מסיבה זו, העירייה החליטה על חגיגות של לא פחות משלושה ימים כשהיום הראשון הוא יום ההופעות. הבמה המרכזית של ההופעות תהיה בפארק אגם החורף שיארח את משה פרץ, נתן גושן, סקאזי, התקווה 6 וכוכבי הסדרה "שכונה" שחזרה לעונתה השלישית בשבוע האחרון. בבמת כיכר העצמאות יעלו, בין השאר, שלומי שבת ורוני דלומי. במות אחרות בעיר יוקמו בספורטק יהלום, אמפי קניון עיר ימים וגן עובדיה.

שכונה ישראלית © יחסי ציבור

אזור הצפון

חיפה:

חיפה ממשיכה את המסורת של במות הצובחוץ הגדולות והשנה מוסיפה לשתי הבמות הקיימות, מוריה ואח"י אילת, את במת טרומפלדור, זאת בנוסף לבמת גן האם, במת אופירה נבון ובמת קריית שמואל. על במת מוריה יופיעו אביב גפן, מוש בן ארי, גידי גוב ומשינה, על במת אח"י אילת (קריית חיים) יופיעו עומר אדם, ערוץ הכיבוד, איתי לוי ועומרי סבח, על במת 'צובחוץ' טרומפלדור תעלה שירן סנדל ועל במת גן האם יעלו ג'יין בורדו, מרסדס בנד ואמיר דדון. 

© אור גפן

קריית ביאליק:

הקרייה תקיים את אירועי יום העצמאות בפארק לב העיר שבשכונת אפק. העיר הצפונית תעלה על הבמה את השילוש הקדוש ליום העצמאות - עדן בן זקן, סטטיק ובן אל ועומר אדם ותארח גם את שלישיית מה קשור ונתן דנילוב. הערב יהיה בהנחיית השחקנית ענת מגן שבו.

השתלט על מחוז חיפה - עומר אדם
השתלט על מחוז חיפה - עומר אדם © יחסי ציבור

כרמיאל:

לקהל הצפוני יהיה שמח ביותר אם ילכו לבמת פארק המחצבות שבעיר כרמיאל. על הבמה הכרמיאלית יעלו השנה בין השאר עדן בן זקן, שלישיית מה קשור, כוכבי אקס פקטור, מוקי ותותי ניניו.

אזור הדרום:

נתיבות:

החגיגות בעיר הדרומית יערכו בשטח הספורטק העירוני החל מהשעה 20:00 ובין המופיעים תוכלו למצוא את הזמרים ליאור נרקיס, אליעד נחום ונצ'י נצ'.

ישמח את נתיבות השנה - אליעד נחום
ישמח את נתיבות השנה - אליעד נחום © ערן לוי

אשדוד:

חגיגת העצמאות בעיר תיערך השנה בכמה מתחמים: בבמה המרכזית, בבמה החסידית בבמת הילדים, בבמת הכשרונות המקומיים ובמתחם דוכנים וקרקס רחוב. על המבה המרכזית יופיעו השנה הזמרים משה פרץ, אייל גולן, סטפן וקייט ואור.

 

קריית מלאכי:

במת ההופעות שתוקם בפארק העירוני של קריית מלאכי תארח את נועה קירל, מוטי טקה ודודו אהרון ותפזר שמחה לתושבי העיר ולתושבי המועצה האזורית באר טוביה.

ויתרה על קרבות ספריי שלג בשביל הקריירה
ויתרה על קרבות ספריי שלג בשביל הקריירה - נועה קירל © אינסטגרם

 

תגובות