שורת המקהלה: שואו של ווקאליות וריקודים. צילום: איציק בירן

שורת המקהלה: שואו של ווקאליות וריקודים

הלכנו לראות את המחזמר המדובר של תיאטרון הקאמרי, "שורת המקהלה" והתרשמנו מעולם הריקוד הצבעוני, מיכולות השירה וכמובן מדנה פרידר שחזרה למקורות. ביקורת

המחזמר "שורת המקהלה" מאפשר לנו להציץ לאודישנים למקהלה, המחזה כולו בעצם מראה לנו את יום האודישן הארוך והמפרך שבסיומו הבמאי חייב לבחור קומץ של משתתפים מתוך מועמדים רבים וטובים. במהלך ההצגה אנו נחשפים לסיפורים האישי והעבר של כל אחד ואחד מהמתמודדים ולומדים להכיר כל אחד מאופי המתמודדים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

המחזמר, בכיכובם של מיה דגן, דנה פרידר, יחזקאל לזרוב ועוד כ-30 רקדנים וזמרים, עוסק בעיקר בעולם הריקוד ודווקא זוהי הסיבה שבגללה אנו מצפים לכריאוגרפיות שיעיפו אותנו, ומהבחינה הזו הוא באמת עמד בציפיות שלנו, מי שהיה אחראי על תחום הריקוד במחזה הוא עוז מורג שעשה עבודה נהדרת ואין ספק שגם משתתפי המחזמר הציגו רמה גבוהה בנושא.

הכוכבים הראשיים © רונן אקרמן

בתחילת המחזמר, עם כניסת הקהל לאולם הוא כבר נכנס לעלילת המחזה שכן ניתן לראות את כל השחקנים והרקדנים על הבמה, עושים חימום לקראת האודישן הגדול. העניין הוסיף מאוד וגרם לנו להתחבר לעלילה עוד לפני שהכל התחיל.

© רונן אקרמן

התלבושות והתפאורה היו בסך הכל פשוטות, השחקנים היו לאורך כל המופע עם אותם בגדי ריקוד חוץ משיר הסיום, התפאורה הייתה באופן יחסי פשוטה אך מכיוון שמדובר על יום אודישנים ועל חדר חזרות - לא ציפינו לתפאורה או תלבושות גרנדיוזים יותר.

© צילום: איציק בירן

הגזרה המוזיקלית במחזמר הייתה מעולה, השירים עובדו בצורה יוצאת מן הכלל, הווקאליות של כלל השחקנים הייתה מצוינת ואפשר להגיד שהשירים היו מבחינתנו החלק המהנה והמרתק ביותר בהצגה.

© רונן אקרמן

מי שבלטה לנו במיוחד בהצגה (הן במשחק, השירה והריקוד) הייתה דנה פרידר שהתאימה למחזמר בצורה מדויקת. כזכור לנו פרידר החלה את דרכה כרקדנית והיא הליהוק המושלם לתפקיד שכזה במחזמר כמו "שורת המקהלה". בנוסף לפרידר, מי שעוד בלטה בצורה יוצאת דופן ונתנה שואו מטורף היא מיה דגן שהראתה לנו יכולות יוצאות מן הכלל במשחק, בשירה וגם בריקוד, אומנם באלו היא כבר התנסתה בעבר אך הפעם זה היה אף יותר בולט ומיוחד.

דגן
דגן © רונן אקרמן
תגובות