כוכבי "כמעט מלאכים" ו"המורדים" במופע איחוד. צילום מסך מהסדרות, רפי דלויה

כוכבי "כמעט מלאכים" ו"המורדים" במופע איחוד

הכוכבים הגדולים מהסדרות הארגנטינאיות שגדלנו עליהם, יתאחדו בחודש ספטמבר הקרוב עבור מופע מיוחד ומרגש. כל הפרטים

הודעה מיוחדת לחובבי ז'אנר הטלנובלות הארגנטינאיות מהילדות: כוכבי הסדרות "כמעט מלאכים", "קטנטנות" ו"המורדים" עתידים להתאחד בקרוב על במה אחת לצורך מופע מרגש במיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יוצרת הסדרות, כריס מורנה, החליטה להרים מופע מיוחד לזכר בתה, רומינה יאן, המוכרת בעיקר כ"בלן" מ"קטנטנות" וכאמה של "קיקה" מ"כמעט מלאכים". כזכור, יאן נפטרה בשנת 2010 מדום לב כתוצאה ממאמץ יתר והתמודדות עם אנורקסיה.

מיד לאחר מותה, מורנה לקחה הפסקה מיצירת סדרות חדשות ואף עצרה את הפקתה העתידית של "כמעט מלאכים 5" (ובעקבות כך הוחלט לסיים את הסדרה בעונה הרביעית) ולקח לה זמן לחזור לעשייה מלאה. כעת, במלוא שמונה שנים למות בתה, החליטה להרים מופע מיוחד בשם "Vive Ro" לזכרה.

המופע יורכב גם מעלילה על חייה של יאן וגם משירים שכתבה כריס על בתה שטרם פורסמו וכמובן שירים אהובים מסדרות שונות ופופולריות של מורנה. במופע ישתתפו הכוכבים הגדולים מאותן הסדרות שיצבעו דואטים מיוחדים וכן ביצועי סולו. בין הכוכבים המשתתפים: לאלי אספוסיטו, פיטר לזנאני, אאוחניה סוארז, ניקולס ואסקז מ"כמעט מלאכים", לואיסנה לופילטו מ"המורדים" ו"קטנטנות", פקונדו ארנה שכיכב ב"קטנטנות" לצד הדמות המיתולוגית של יאן, סולד שנכנסה לנעליה של יאן ב״פינת אור״, נטליה אוריירו ונוספים.

סולדד, אאוחניה ולאלי © צילום מסך מהסדרות

כל ההכנסות מהמופע יתרמו לעמותת "כן" שעוזרת לילדים שאין להם יכולת כספית ללכת ללמוד במוסדות לימוד. המופע יתקיים באולם המופעים הגדול של ארגנטינה - ה"גראן רקס" בתאריך ה-5 בספטמבר, תאריך הולדתה של יאן שהייתה אמורה לחגוג 44. כל הכרטיסים כבר אזלו, אך הובטח כי יוקם מסך ענק מחוץ לאולם וכן המופע יועבר גם בשידור ישיר. המופע ישודר בארץ ב-5 בספטמבר בערוץ TELEFE של HOT.

 
תגובות