מופע כפולה: שואו חזק ועלילה מיותרת. צילום: שלומי פינטו

מופע כפולה: שואו חזק ועלילה מיותרת

הלכנו לראות את המופע המדובר של הסדרה "כפולה" וחזרנו מופתעים לגמרי. מי היו הכוכבים של המופע, איפה טעו ומה אהבנו במיוחד? ביקורת

נועה קירל היא שם חם בעולם הבידור הישראלי, אז לא פלא שכל כך הרבה ילדים הגיעו לראות אותה אתמול בשני המופעים של הסדרה שלה / "כפולה". המופע שמהווה המשך עלילתי קטן לפרק האחרון של העונה השנייה, הצליח להתעלות על כל המצופה בעזרת שואו מדהים. אבל מה באמת הפך אותו לכזה ואת מה הוא הזכיר לנו?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

את המופע פתחה הכוכבת הראשית של הסדרה בצורה נוצצת, תרתי משמע. קירל עלתה על הבמה בחליפת נצנצים מרהיבה וביצעה באופן מעולה ומקפיץ את שיר הנושא מהסדרה. הרמה נשמרה לאורך המופע בעזרת ביצועים פופיים של שירים מהסדרה לצד שירים של קירל ושירים של אומנים אחרים כמו Toy של נטע ברזילי ו - What About Us של פינק.

הייתה מעולה כהרגלה - נועה קירל
הייתה מעולה כהרגלה - נועה קירל © שלומי פינטו

קירל, ששרה את רוב השירים הוכיחה שוב שלמרות גילה הצעיר היא פרפורמרית גדולה גם בעברית וגם באנגלית. הזמרת שמרה על האנרגיה שלה בשיא בכל הריקודים וניכר שהיא חיה את הבמה. בנוסף לקירל יש לשבח את דין הפנר שהייתה מעניינת ומצחיקה בתור גאיה סבן ואת עומר דרור, אורי לייזרוביץ' ועופר שכטר שלמרות שביחס לכמה מהשחקנים לא הופיעו כל כך הרבה היו בולטים ומצחיקים בהופעתם.

רוב הביצועים על הבמה היו טובים, אולם בשיר New Rules של דואה ליפה שבוצע על ידי נועה, דין וריף היה עיבוד לא טוב לפזמון שהרס את השיר. שירים שכן אהבנו לראות על הבמה היו שיר הנושא של הסדרה שכאמור היה שיר הפתיחה של המופע, "טיקיטאס" שבוצע כמובן על ידי קירל, "שני משוגעים" של עומר אדם שבוצע על ידי עומר ודין והמיקס של "Toy" של נטע ברזילאי ו"Dame Tu Cosita" שבוצע על ידי עופר ואורי והצחיק אותנו.

הביצוע ההזוי והמצחיק במופע
הביצוע ההזוי והמצחיק במופע © שלומי פינטו

נקודה חזקה ומפתיעה בהפקה הייתה התלבושות. היה אפשר לראות על המתלים ועל השחקנים תלבושות שנשאו שמות של מעצבי על כמו ורסצ'ה וגוצ'י והבגדים שהותאמו לקירל משכו את תשומת ליבנו כל פעם מחדש. 

נקודה חלשה הייתה דווקא העלילה שהייתה אמורה להמשיך את הפרק האחרון. המופע כן היווה המשך, אם כי לא קריטי, לפרק האחרון. העלילה הרגישה מיותרת במקרים רבים ולפעמים נראה שהיו סצנות שהועלו על הבמה רק כדי לאפשר לנועה זמן להחליף בגדים. 

מתוך הביצוע ל
מתוך הביצוע ל"הכי גבוה שאפשר" - נועה, דין ואיאן © שלומי פינטו
הרגשה שלילית נוספת שעלתה לנו במהלך המופע הייתה שהיו כמה דמויות שהיו מיותרות על הבמה ובעצם היה צורך להצדיק את הופעתם בעזרת תמונות מיותרות. דוגמה לכך הוא קוקי שהופיע במסכים בשני קטעים כחטוף שמחזיק שלט עם חידה מיותרת שכל מטרתה היא לומר "לאן נעלמה ליבי עומר". כחלק מהעלילה היה סיפור חטיפה של כמה דמויות שהשתחררו כל אחת לאחר כמה דקות וללא מאבק משמעותי וכל זה רק כדי לנסות ליצור מתח בצורה לא טובה ולהעלות על הבמה את הדמות של ליבי עומר. למרות שהעלילה חלשה הסדרה מוזיקלית ועיקר המופע היה השירים ולכן היא לא גרמה לנו להתאכזב מהמופע.

המופע הזכיר לנו מאוד את הפסטיגל שיארח בחנוכה הקרוב ארבעה מכוכבי כפולה. החל מבמת ה-360 שמזוהה עם הפסטיגל וכלה ברקדנים, באפקטים ובתלבושות, אין ספק כי המופע עמד ברמת הפסטיגלים ואולי אף התעלה קצת על כמה מהפסטיגלים האחרונים. בנוסף, המופע גרם לנו להבין שנועה, עופר, ריף ואורי שישתתפו בפסטיגל 2018 מוכנים אליו ולא יאכזבו אותנו בו.

הקאסט של המופע
הקאסט של המופע © שלומי פינטו

לסיכום, מופע כפולה התעלה על כל הציפיות שלנו ולמרות שהעלילה כעצמה הייתה מאכזבת והיינו מעדיפים שיהיה יותר מוזיקלי אהבנו אותו מאוד. מדובר בשואו מהנה ששמר על המצב רוח שלנו מרומם והצחיק אותנו עם מוזיקה טובה ונראות מהממת.

תגובות