כך נוצר הקסם: מאחורי הקלעים של סרט הפסטיגל. צילום: ירון שרון

כך נוצר הקסם: מאחורי הקלעים של סרט הפסטיגל

מיוחד: הצטרפנו אל צילומי הסרט של "פריסטייל פסטיגל" וגילינו סודות מאחורי הקלעים. מי עבד על אליאנה תדהר, מה קורה בקבוצת הווטסאפ של הכוכבים ומי אלופי הפעלולים של השנה? צפו בכל מה שקרה

כבר הספקתם להתאהב? הסרט של "פריסטייל פסטיגל" עלה בסוף השבוע האחרון לאוויר והציג לנו קצת מכל הטירוף, המוזיקה והריקודים שיהיו השנה על הבמה הגדולה בחנוכה. אבל איך הכל נוצר? הצטרפנו אל מאחורי הקלעים של הסרט!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

השנה יככבו במופע נועה קירל ויהונתן מרגי שמככבים יחד במדורי הרכילות בעקבות שמועות בלתי פוסקות על זוגיות חדשה שעדיין נשארת בסימני שאלה אך מוכחשת מצידם. איתם גם: אליאנה תדהר, משה פרץ, עומר חזן, עדי חבשוש, ריף נאמן, שירה לוי, אורי לייזרוביץ', עפר שכטר, עידן רייכל, עדן מאירי, שי ברביבי, סימור דניאל וניב סולטן.

© פיני סילוק, באדיבות יחסי ציבור

הפסטיגל ייקרא השנה "FreeStyle# פסטיגל" ועלילת המופע תעסוק בשתי חבורות שונות מאוד שיש רק משהו אחד שמאחד אותן - המוסיקה. שתי הלהקות בעלילת הפסטיגל נאבקות זו בזו - מצד אחד "להקת האקדמיה", שזוכה כל שנה בתחרות הלהקות וכנראה שלא במקרה. "האקדמיה" מתאמנת תחת סטנדרטים קשוחים ובלתי מתפשרים אותם מכתיבה מנהלת הלהקה אליאנה. כוכבת הלהקה היא קירל, אחייניתה של אליאנה בעלילה, שמשתוקקת להביא אל הבמה דווקא יותר מה"אני האמיתי" שלה ומהסגנון המוסיקלי אליו היא מחוברת.

 
© צילום: ענת מוסברג

מהצד השני עומדת להקת ה"סטריט פייטרס", להקה מחתרתית ומחוספסת, שבראשה עומד מרגי, המנהיג השקט של הלהקה, נער בעל כריזמה שרק רוצה לשיר ולרקוד. מרגי נאלץ להתמודד עם אחיו הגדול משה (פרץ), שפרש מעולם הזוהר ולא מעוניין שאחיו הקטן יכנס גם הוא לעולם הזה.

כאשר להקת הסטריט פייטרס "פולשת" ללופט נטוש, הם מגלים שהוא שייך ללא אחר מאשר עידן רייכל.
רייכל מתרשם מהחבורה הצעירה, מעודד אותם להירשם לתחרות הלהקות הגדולה ומשמש להן כמעין מנטור. לפני תחרות הלהקות, מתקיימת מסיבה בה מרגי פוגש את נועה. מה שהם לא יודעים הוא שכבר קיים ביניהם קשר "מורכב", מן העבר. קשר הקשור באליאנה ובמשה. השניים מתאהבים ולא יתנו לשום דבר לעצור אותם.

© צילום: באדיבות יחסי ציבור

המסר המרכזי שמועבר השנה במופע הוא שכל אחד מאיתנו נמצא מכלול שלם של תכונות ורגשות, של רצונות וחלומות, ולכן כל אחד מאתנו יכול לבחור להיות כל מה שהוא רוצה, למרות שמבחוץ אולי נראה שהוא דבר אחר לגמרי ("אל תתייג אותי")

הופק על ידי: אתר הנוער פרוגי, y productions | עורכי תוכן: אורטל כהן-לוי ומשה אבוטבול | מפיק: רון הלימי | עריכה: אסף אושי | צלמים: חגי דקל וירון שרון | 

 

תגובות