כמעט מלאכים וקטנטנות התאחדו: כל מה שקרה במופע "Vive Ro". צילום מסך מאינסטגרם

כמעט מלאכים וקטנטנות התאחדו: כל מה שקרה במופע "Vive Ro"

המופע המיוחד לזכרה של השחקנית הארגנטינאית, רומינה יאן, התקיים בשעות הלילה. על הבמה נרשמו ביצועים ואיחדים מרגשים בין כוכבי "כמעט מלאכים", "המורדים" ו"קטנטנות" ואף נרשם ייצוג ישראלי של הזמרת הצעירה אדל עגיב

בשעות הלילה המאוחרות (שעון ישראל), התכנסו הכוכבים הגדולים של ארגנטינה בתיאטרון ה"גאן רקס" למופע ענק בשם "Viva Ro" לזכרה של השחקנית רומינה יאן, שהייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ה-44. יאן זכורה בעיקר כ-בלן מ"קטנטנות" וכאמא של קיקה מ"כמעט מלאכים". את המאורע ארגנה היוצרת והמפיקה, כריס מורנה, שאחראית על כל טלנובלות הילדות שלנו וכמובן כאמה של יאן המנוחה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בין האמנים שהתאחדו והופיעו על הבמה: כוכבי "כמעט מלאכים" - רוצ'יו איגרזבל, פיטר לנזאני, אאוחניה סוארז, ניקולס ואסקז ובנחמין אמדאו. כוכבי "קטנטנות" ו"המורדים" - בנחמין רוחאס ולואסינה לופילטו, פקונדו ארנה ועוד. בנוסף, היה גם ייצוג ישראלי על הבמה - הזמרת הצעירה בת ה-14, אדל עגיב שהוטסה במיוחד מישראל והופיעה בביצועים יחד עם הכוכבים הגדולים של המדינה.

אדל עגיב במופע של רומינה יאן
 
 

המופע הורכב מחידושים ללהיטי עבר ובעיקר מהטלנובלות המפורסמות. למשל, כוכבי "כמעט מלאכים" ביצעו מחדש את "que nos volvamos a ver", "Estoy listo" ו-"Dos ojos", כוכבי "קטנטנות" עם "Pimpollo" ועוד. את המופע חתם השיר המרגש של יאן מ"קטנטנות"- "Volar Mejor".

המופע יהיה זמין בקרוב גם ב-Hot Vod Young.

צפו בביצועים המרגשים

 

 

תגובות