במה לבחור? זה מה שנראה על הבמות בחנוכה 2018. צילום: באדיבות יחסי ציבור, ענת מוסברג

במה לבחור? זה מה שנראה על הבמות בחנוכה 2018

שוב חג האורות כאן ואיתו באו ההצגות והמופעים. אבל יש כל כך הרבה, במה נצפה? מזל שהכנו את רשימת המופעים הכי מגניבים כדי שאתם ואנחנו נוכל לבחור

החג האהוב עלינו בשנה חזר ולמרות שזה מפתה לשבת בבית ולטחון ספוגניות, חשוב גם לצאת ולשאוף קצת תרבות לריאות. בין אם זה פסטיגל או קרקס או בכלל מופע מוזיקה שמאחד את כל הענקים או המכבים, את המופעים האלה אתם פשוט חייבים לראות. אז תקשיבו היטב ותפנו את לוח הזמנים, הנה הרשימה של המופעים הגדולים של החג.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

Freestyle פסטיגל

כמובן שנתחיל עם ה-מופע של חג החנוכה – הפסטיגל. המופע האהוב ידבר השנה על שתי חברות שונות המתאחדות על רקע המוזיקה. להקת האקדמיה המנוהלת על ידי אליאנה תדהר ומובלת על ידי כוכבת הלהקה, נועה קירל, היא האלופה הבלתי מעורערת של תחרות הלהקות לאורך השנים. מולה עומדת להקת "סטריט פייטרס" המחתרתית בהובלת יונתן מרגי שיזכה גם לסיפור רומיאו ויוליה עם בת זוגתו בחיים האמיתיים. הפסטיגל, בו מככבים תדהר, קירל, מרגי, משה פרץ, עידן רייכל, עדי חבשוש, ניב סולטן, ריף נאמן, אורי לייזרוביץ', עומר חזן, עופר שכטר, שירה לוי, עדן מאירי ושי ברביבאי, הוא פסטיגל עם מסר. הפסטיגל ילמד אותנו לא להסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו, או בקיצור, לא לתייג אנשים.

הקאסט של
הקאסט של "Freestyle פסטיגל" © צילום: פיני סילוק

מתי? 13.11-9.1 (ונקווה שעוד נותרו כרטיסים)
איפה? מרכז הקונגרסים - חיפה, מרכז הירידים - תל אביב, ארנה פיס - ירושלים, היכל הקונכיה - באר שבע
כמה? 45 עד 172 ש"ח.

צלילי המוזיקה

הסיפור האהוב חוזר לבמות לאחר היעדרות של מספר שנים, הפעם בכיכובה של עמית פרקש. "צלילי המוזיקה" עוסק במריה – צעירה הרוצה להיות נזירה אך נבלמת על ידי אהבתה למרחבים ולחופש. היא נשלחת על ידי אם המנזר להיות האומנת של שבעת ילדי משפחת פון-טראפ הקשים. לאט לאט ובעזרת המוזיקה היא תאחד את המשפחה.

 

מתי? 27.11, 4-6.12, 9-10.12
איפה? היכל התרבות מעלה אדומים, היכל התרבות 'מוזה' חוף כרמל, היכל התרבות ראשון לציון, היכל התרבות קריית מוצקין, תיאטרון ירושלים, בית החייל תל אביב
כמה? 110 עד 115 ש"ח.

הקוסם מארץ עוץ

עוד סיפור אהוב החוזר אלינו לאחרהפסקה לא גדולה במיוחד הוא "הקוסם מארץ עוץ". דורותי גייל נסחפת במהלך הוריקן מביתה יחד עם כלבה טוטו לארץ שונה הנקראת "ארץ עוץ". היא מתחילה במסע הרפתקאות שבו תכיר את הדחליל, איש הפח והאריה, תתמודד עם המכשפות ותנסה להגיע אל הקוסם שיחזיר אותה הביתה. ההפקה הנוכחית תהיה בכיכובם של רינת גבאי, נסרין קדרי, הזמר אדם שחוזר למחזמר ולתפקיד אחרי 24 שנים, איציק כהן ואיתי תורג'מן.

קאסט ההצגה
קאסט ההצגה "הקוסם מארץ עוץ" © רונן אקרמן

מתי? 28-29.11, 2.12, 4-13.12, 16-18.12, 20.12, 25.12, 27.12, 30-31.12
איפה? המשכן לאמנויות הבמה ת"א, המשכן לאמנויות הבמה באר שבע, המשכן לאמנויות הבמה אשדוד, היכל התרבות אשקלון, היכל התרבות נתניה, תיאטרון הצפון קרית חיים
כמה? 25 עד 129 ש"ח

פופ אפ מיוזיק

נעצור שנייה עם ההצגות ונעבור למופעים. המופע POP UP Music בכיכובם של עומר אדם, נינט טייב, שלישיית מה קשור, עידן עמדי, מרינה מקסימיליאן, נדב גדג' וסגניתה הקפריסאית של נטע באירוויזיון – אלני פוריירה, הוא מופע מוזיקלי, כמו ששמו מסגיר. המוזיקאים המצליחים ייפגשו על במת 360 מעלות לביצוע השירים האהובים ודואטים ייחודיים בליווי להקת נגנים חיה. החוויה המוזיקלית האולטימטיבית!

 

מתי? 4-9.12
איפה? היכל מנורה תל אביב
כמה? 129 עד 219 ש"ח

שובם של המכבים

ובחזרה להצגות. ההצגה "שובם של המכבים" בכיכובם של עוז זהבי, חן אמסלם, רוני דלומי, מייקל לואיס ואגם בוחבוט, תספר את סיפור החנוכה הידוע בגרסה מודרנית קצבית. יהודה המכבי (זהבי) סוחף את העם למרד נגד גזרותיהם של היוונים ובעד הצדק. אין מקום יותר טוב מזה כדי להיכנס לרוח החג, פשוטו כמשמעו.

הקאסט של
הקאסט של "שובם של המכבים" © רונן אקרמן

מתי? 2-13.12
איפה? היכל הטוטו חולון, תיאטרון הצפון קרית חיים , היכל התרבות פתח תקוה, המשכן לאמנויות הבמה באר שבע, היכל התרבות נתניה, היכל התרבות עפולה
כמה? 25 עד 149 ש"ח

נקסט-פסט

השנה כוכבי הרשת הגדולים בארץ חוברים למופע אחד ענקי הכולל סטנדאפ, קסמים, אתגרים ולא מעט שירים. לכל הטירוף הזה יקראו "נקסט-פסט" והוא בא להראות שהדור החדש הם כוכבי הרשת שמותירים אבק לכוכבים הוותיקים. במופע יככבו בן וטיי, חיים בחארטא, מיכאל ספיר, בן קיסר, ליגל רז, יובליה, מיכל מצוב, שקד דוד לאון ויואב, צוות מנחוס, שירלי לוי, נבו אבוטבול, עופר ומאור, המרתף, ליהי סליים ואורח מיוחד: ברלד.

 

מתי? 1.12-8.12
איפה? האנגר 11 תל אביב מרכז הקונגרסים בחיפה.
כמה? 135 שקלים

אנני

ההצגה התחילה לרוץ בקיץ האחרון וממשיכה בריצתה גם בחג החנוכה הקרוב. המחזמר האהוב "אנני" מספר על ילדה יתומה וחכמה בשם אנני. הילדה השובבה מתחילה את מסעה בבית היתומים של מיס הניגן המרשעת ומסיימת אותו באחוזתו המפוארת של המיליארדר ווארבאך, אותו היא כובשת. מדובר מבופע מוזיקלי מצחיק ומרגש שהקים את כל העולם. ההצגה בכיכובן של שי הראל וליה שקד המשחקות את אנני, טלי אורן, אבי קושניר וחני נחמיאס.

היתומות במעון של מיס הניגן.
היתומות במעון של מיס הניגן. "אנני" © אור דנון

מתי? 2-10.12
איפה? היכל התרבות תל אביב, תיאטרון ירושלים, היכל התיאטרון קריית מוצקין, היכל התרבות חבל מודיעין איירפורט סיטי, המשכן לאומנויות - באר שבע
כמה? 34 עד 199 ש"ח

 

קרקסים

לסיום החגיגה המתוקה, הבאנו לכם מספר קרקסים שיעיפו אתכם מהרגליים. הקרקס הראשון הוא "קרקס מיומנה לילדים" בו חבורת "מיומנה" הותיקה תציג את אומנות הקרקס בו היא כל כך טובה. הקרקס השני הוא "קרקס גיבורי העל 2" של הקרקס הידוע "קרקס פלורנטין". במופע זה יישלח צוות גיבורי העל האקרובטי להציל את העיר תל אביב מידי דוקטור רשע.

 

שני קרקסים נוספים מגיעים אלינו ממוסקבה הקרה. "ניאון שואו" המוצג על ידי "קרקס מוסקבה" הוא מופע קרקס מודרני הכולל תעלולים מגניבים ומרתקים המוצגים באורות ניאון צבעוניים. "קרקס על הקרח" ממוסקבה יציג מופע החלקה מרהיב בשם "מלכת השלג" הכולל החלקה מקצועית, אקרובטיקה, פעלולים ואפקטים עוצרי נשימה.

 

מתי?

קרקס מיומנה לילדים  - 1.12, 3-11.12, 13-15.12
קרקס גיבורי העל 2 - 1.12, 4-11.12, 15.12
קרקס מוסקבה - ניאון שואו - 1-10.12
קרקס על הקרח מוסקבה - מלכת השלג - 30.11-2.12, 4-5.12, 7-11.12

איפה?

קרקס מיומנה לילדים - תל אביב, חיפה, ירושלים, הרצליה, פתח תקוה, ראשל"צ, באר שבע, אשדוד, חבל מודיעין, קריית מוצקין
קרקס גיבורי העל 2 - הכפר הירוק - רמת השרון
קרקס מוסקבה - ניאון שואו - אשדוד, חולון, פתח תקווה, נתניה, חדרה, נצרת עילית, ראשון לציון, באר שבע, חיפה, אשקלון, בת ים
קרקס על הקרח מוסקבה - מלכת השלג - באר שבע, ראשון לציון, תל אביב, נצרת עילית, פתח תקווה, אשדוד, הרצליה,ירושלים, קריית מוצקין, חיפה, כרמיאל, כפר סבא, מודיעין, נתניה

כמה?

קרקס מיומנה לילדים - 89 עד 149 ש"ח
קרקס גיבורי העל 2 - 71 עד 99 ש"ח
קרקס מוסקבה - ניאון שואו - 65 עד 135 ש"ח
קרקס על הקרח מוסקבה - מלכת השלג - 145 עד 245 ש"ח

 

 
תגובות