זה רשמי: ארז טל ובר רפאלי ינחו את האירוויזיון. צילום: איציק בירן, רפי דלויה

זה רשמי: ארז טל ובר רפאלי ינחו את האירוויזיון

אחרי לא מעט שמועות בנושא וציפייה ארוכה, היום (ו') נחשפים באפן רשמי מנחי אירוויזיון 2019 שיתקיים בתל אביב. כל הפרטים

חודשים ארוכים שבורסת השמות בכל הנוגע לזהותם של מנחי האירוויזיון בישראל משתוללת, ובשבועות האחרונים כבר החלו שמועות ופרסומים שונים לגבי המנחים הנבחרים. כעת ובאופן רשמי, הודיעו היום (ו') איגוד השידור האירופי ה-EBU ותאגיד השידור הישראלי כאן, על ארז טל ובר רפאלי כמנחי האירוויזיון שיתקיים בחודש מאי בתל אביב, אליהם יצטרפו אסי עזר ולוסי איוב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

ארז טל הוא המנחה האולטימטיבי והמוערך בישראל, לכן אין זה מפתיע שמההתחלה הוא היה המועמד המוביל לתפקיד, הוא אף שימש כפרשן הגמר של השנה שעברה והכריז בזמן אמת על הזכייה של נטע. איתו גם בר רפאלי, פנים מוכרות ושם מוכר מסביב לעולם כדי להביא גם קצת בינלאומיות לתחרות הנוצצת והמדוברת.

רק אתמול אסי עזר רמז על הצטרפותו להרכב המנחים של המשדר האירופאי כשפרסם תמונה שלו מימי ההנחייה לצד ארז טל ב"האח הגדול". עזר חולם כבר שנים על הנחיית התחרות ואין יותר מתבקש ממנחה "הכוכב הבא לאירוויזיון" לתפקיד הזה. עזר ינחה את הגרין רום יחד עם לוסי איוב שהייתה אמונה בשנה שעברה על נקודת השיפוט בישראל והצליחה לבלוט מבין כולם והפעם היא עוברת לפרונט בצורה רשמית יותר.

עבור עזר ורפאלי זו תהיה עבודה משותפת ראשונה יחד מאז הסכסוך המתוקשר ביניהם. אחרי חברות ארוכה וצמודה של שנים נוצר ביניהם ניתוק בעקבות פרישתה של רפאלי מ"להיות איתה" ברגע האחרון, כעת הם ישתפו פעולה יחד וכולם סקרנים לדעת האם תהיה סולחה. 

עוד נודע השבוע כי ליאור סושרד יופיע בגרין רום של המתמודדים וכזכור, על פי פרסום באתר ynet, מתקיימים מגעים עם מדונה להופעה בגמר, בו היא תשיק את אלבומה החדש. משדרי האירוויזיו ןישודרו כאמור ב"כאן 11".

תגובות