לא רק העדלאידע: אירועי התחפושות הגדולים בעולם. Fotolia

לא רק העדלאידע: אירועי התחפושות הגדולים בעולם

אין ספק שמדינות העולם יודעות לחגוג ובגדול, אבל אין על פורים שלנו. לרגל העדלאידע שמתקיימת היום (ה'), אספנו עבורכם מגוון אירועי תחפושות המתקיימים במהלך השנה, שאחד מהם יקר ללבם של זוג כוכבים...

מי מאיתנו לא אוהב לחגוג את חג הפורים? להתחפש, לארוז משלוחי מנות ולהנות מהעדלאידע. גם ברחבי העולם, מדינות חוגגות עם תחפושות, אך בצורה שונה ומיוחדת ממה שאנו מכירים.

עוד בערוץ הבידור: 

ליל כל הקדושים

את החג הנוצרי הזה כולנו מכירים (לפחות בשמו הלועזי Halloween). חג זה, שאינו בעל משמעות דתית, נחגג ברחבי העולם בסוף אוקטובר, ומוקדש לזכר כל הקדושים, ומי שמצאו את מותם בשל אמונתם בנצרות. בליל כל הקדושים, הילדים מתלבשים בתחפושות (לרוב מפחידות), ועוברים בין בתים על מנת לאסוף ממתקים כחלק ממשחק שנקרא "תעלול או ממתק". אז כדאי שתביאו לנו ממתקים כדי שלא נעשה לכם איזה תעלול!

© צילום: Fotolia

יום המתים

"יום המתים" הוא חג מקסיקני המוקדש לזכרם של אבות המשפחה שהלכו לעולמם. לעומת המשמעות העצובה של היום הזה, הוא עצמו אינו עצוב. זהו קרנבל חגיגי החוגג את חייהם של המנוחים, ואת המשך השושלת. בעבר, הילדים נהגו ללבוש גלימה לבנה ולשים מסכת גולגולת, אך כיום מבוגרים וצעירים כאחד עוטים שלל תחפושות מיוחדות ומושקעות. אגב, איפור הגולגולות שנפוץ בפורים - מגיע משם.

האלווין ליל כל הקדושים. צילום: Fotolia
 

קרנבל המסיכות

אחד הדברים בהם ונציה ידועה, הוא קרנבל המסיכות שלה. הקרנבל הוא אירוע ייחודי, המתקיים בעיר ונציה שבצפון איטליה. מלבד אירועי הרחוב, קרנבל זה מוכר וידוע בזכות נשפי הפאר שמתקיימים במהלכו. נשפים אלה מתקיימים באולמות מפוארים ברחבי העיר, וכוללים ארוחות, ריקודים וכמובן מסיכות. האורחים מצוותים להגיע במסיכה הולמת, אשר מכסה את פניהם לאורך כל האירוע (ממש כמו רומיאו ויוליה). קצת מפחיד, לא?

© Fotolia

קומיק-קון

אם אתם חובבי קומיקסים - את האירוע הזה אתם בוודאות מכירים. בכל שנה נערך בקליפורניה שבארה״ב, פסטיבל "קומיק-קון" - כנס החובבים הגדול בעולם לקומיקס ולכל תחום הבידור. החוגגים בפסטיבל מתחפשים לדמויות אהובות עליהן במסגרת תחרות תחפושות (קוספליי), משחקים ופוגשים אנשי בידור מתחומים שונים: משחקי מחשב, קומיקס ,סדרות וסרטים (היי לך גל גדות).

 
 
 
View this post on Instagram

#tbt to last year at #ComicCon ❤️ Can’t wait to see you all this weekend #sdcc17 😉

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

הקרנבל בריו

הקרנבל המפורסם בעולם הוא הקרנבל המתרחש בריו שבברזיל. בשביל הברזילאים, הקרנבל הוא מעל לכל - אירוע תרבותי ומסורתי. האירוע כולל שירים, ריקודים, מצעד תחפושות מושקע ובעיקר חגיגת צבעים אחת גדולה. בקרנבל באה לידי ביטוי השמחה הברזילאית, הצבעוניות, והמוזיקה המעולה של תושבי ריו. עשה לנו חשק להגיע לשם!

Burning Man

אירוע ה"Burning Man" פופולריים כל כך, שאפילו בארץ הוא הפך לקונספט של חתונה זכורה במיוחד - החתונה של יהודה לוי ושלומית מלכה. זה הוא פסטיבל שנתי המתרחש בנבדה שבארצות הברית, במסגרתו נערכת שריפת דמות אדם עשויה עץ. "איש העץ" מלווה בנוכחותו את הפסטיבל מתחילתו ועד לסופו. הפסטיבל מציע מיצגי עץ מרשימים ותהלוכת תחפושות מרהיבה. החל משנת 1995, כל שנה נבחר נושא לפסטיבל (חלל, פנטזיה, אימה...) הנותן השראה ליוצרי התחפושות, המבנים והמיצגים באותה שנה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

 

תגובות