בואו לזכות בסדנת משחק עם גל אמיתי וכוכבי הנוער. צילום: יחסי ציבור, באדיבות "הסטודיו"

בואו לזכות בסדנת משחק עם גל אמיתי וכוכבי הנוער

חולמים להיות שחקנים ולהתחיל ללמוד את המקצוע? סדנת משחק מיוחדת בת ארבעה ימים של גל אמיתי ("גאליס") תחל בשבוע הבא ותארח את כוכבי הנוער הגדולים שיבואו גם הם לתת לכם שיעור בנושא

בשיתוף עם בית ספר למשחק

מה יותר שווה מללמוד את החלום הגדול מאנשים שגדלנו עליהם, שאנו מעריכים ומעריצים אותם ואת הישיגיהם? לגולשי פרוגי יש הזדמנות חלומית לקבל פרס שווה במיוחד שיקדם אתכם אל עבר תחילת מימושו של החלום הגדול - סדנת משחק בת ארבעה ימים בבית ספר למשחק "הסטודיו" בתל אביב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השחקן האהוב גל אמיתי ("גאליס"), מייסד הסטודיו, יעביר סדנה מיוחדת לנוער במשך ארבעה ימים בשבוע הבא (21-24 באפריל) ובמהלכה יארח בסדנה לא מעט כוכבי נוער אהובים וחזקים: דניאל מורשת, ג'וי ריגר, גאיה גור אריה ואביב פנקס שיצטרפו במהלך הימים ויעבירו גם הם את הטיפים שלהם בתחום מניסיונם האישי.

מה עליכם לעשות?

להיכנס לעמוד האינסטגרם של פרוגי, להגיב בפוסט הפעילות (בלבד, ולא בדיירקט) ולספר למה דווקא לכם מגיע ללמוד בסדנת המשחק של "הסטודיו" והתגובה המיוחדת והמקורית ביותר תזכה בפרס הגדול!

שימו לב: ההרשמה לסדנה פתוחה גם למי שלא משתתף בפעילות ומיועדת, כמו הפעילות, לגילאים 13-18 בלבד. לפרטים והרשמה: 1700-077-270.

בכפוף לתקנון הפעילות - לחצו כאן

תגובות