מפתיעים: להקת מיומנה תציג מחזמר מקורי ראשון וחדשני. צילום: ליאור כתר

מפתיעים: להקת מיומנה תציג מחזמר מקורי ראשון וחדשני

אחרי שהתרגלנו לזוז ולרקוד איתם, להקת "מיומנה" תעלה בקרוב ולראשונה עם מחזמר מקורי חדשני במיוחד. כל הפרטים

אחת מהלהקות הכי ישראליות שיש - מיומנה, שהפכה לשם דבר ברחבי העולם והופיעה כבר בפני מיליוני אנשים ב-20 השנים האחרונות, ממציאה את עצמה מחדש - במופע ראשון מסוגו - "GARAGE SIX" - מחזמר שלם של מיומנה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:


המחזמר יעלה בכיכובם של חברי הלהקה החדשים - הדור החדש של מיומנה (וביניהם אור טרגן). חבורה צעירה ותוססת, כשכל אחד מהם הוא זמר, רקדן, נגן ושחקן. להפקת המופע חוברת מיומנה לראשונה לחברת ההפקות בלוסטון LIVE NATION בבעלותם של גיא בסר ושי מור יוסף. (מי שהביאה לישראל את וואן ריפבליק, בקסטריט בויז, בריטני ספירס, אנריקה איגלסיאס ועוד רבים).

 

במחזמר שכולו ריקוד, נגינה ושירה, מוצג סיפור עלילה דרך להיטי ענק, עם טוויסט בסגנון "מיומנה". ביניהם: " "Hey Ya!" ,Counting Stars יצאנו לרקוד ועוד. ב-GARAGE 6IX יהפוך אולם ההופעות החדיש רידינג 3 למוסך, בו נפגשים כל בוקר חברי הלהקה, הגאראז'ניקים. הם מגיעים לעבודה, אך בליבם חלום אחד – להפוך ללהקה מצליחה.

© צילום: ליאור כתר

מיומנה הופיעה על הבמות הנחשבות ביותר ושיתפה פעולה עם שמות כמו לוריין היל, בובי מקפרין, טייסטו וגם אמנים ישראליים כמו, אינפקטד מאשרום, דיוויד ברוזה והבלט הישראלי. כיום מובילים את הלהקה המנהל האמנותי בועז ברמן, אחד ממייסדי ההרכב הראשונים, יחד עם ג'רי ברמן.

© צילום: ליאור כתר

המופע יעלה ביוני 2019 על במת רידינג 3 בנמל תל אביב, שתארח את המופע לאורך הקיץ, ומיד לאחר מכן יצא לטור באירופה. מחירי כרטיסים: החל מ - 169 ש״ח

תגיות
תגובות