פרסום ראשון: זהו הנושא והשם של פסטיגל 2019. צילומים: אינסטגרם, KIDZ

פרסום ראשון: זהו הנושא והשם של פסטיגל 2019

אחד הדברים הכי מסקרנים בכל פעם בהקשר הפסטיגל הוא הנושא הראשי הנבחר לאותה השנה ולפרוגי נודע מה יהיה הנושא של הפסטיגל החדש. רמז: יכול להיות שכבר היה משהו דומה. כל הפרטים

החזרות לסרט המקדים של הפסטיגל יחלו בקרוב ואחרי שלוהקו השמות החמים ביותר בעולם הנוער לקראת המופע החדש, כעת נודע לנו מה הוא הנושא סביבו יעסוק מופע החנוכה הגדול.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השנה, יככבו במופע לא מעט סלבס גדולים ונחשקים. השנה נזכה לראות על הבמה הגדולה את אנה זק, אליאנה תדהר (בפעם התשיעית ברציפות), שירה לוי, גפן ברקאי, עדן בן זקן, איתי לוי, נועה קירל, מרגי, טלי אורן ("קופיקו"), היוטיובר וכוכב הנוער קווין רובין וכוכב הרשת והקומיקאי - אוראל צברי - ליהוק אותו חשפנו כאן לראשונה. כל אלו לצד עוד כמה שמות נוספים שטרם נחשפו.

נועה קירל ומרגי
נועה קירל ומרגי © צילום: באדיבות yes.

אז מהו הנושא? לפרוגי נודע כי לפסטיגל החדש יקראו "פליי פסטיגל" - ואם חשבתם שהוא עוסק בעולם המוזיקה, נספר שהוא דווקא יעסוק בעולם המשחקים והגיימינג שהפכו לטירוף בשנים האחרונות. אם הנושא מצלצל לכם קצת מוכר, נספר שהיה פסטיגל קצת דומה בשם "i פסטיגל - גיים און" (2011) - שעסק סביב עולם האינטרנט, האייפון, הרשת והגיימינג ובמהלכו נכנסו תובל ואליאנה (שכיכבו לראשונה בפסטיגל) לתוך משחק מחשב. מעניין יראה לראות מה יעשו במסגרת העלילה הפעם כשהנושא די דומה.

 

ממשרד יחסי הציבור של הפסטיגל, "נידר עוז תקשורת" נמסר: "כשיהיה מה להודיע, נודיע"

 
תגובות