בא לי חופשה: נועה קירל וסטפן הקפיצו לנו את הנופש המושלם. צילום פרטי

בא לי חופשה: נועה קירל וסטפן הקפיצו לנו את הנופש המושלם

רשת מלונות "פתאל" ממשיכה לפעול להנאת הנופשים במלונותיה ומשיקה את תוכנית הקיץ החדשה - עשרות מופעים של האמנים וכוכבי הילדים הגדולים בישראל ואנחנו הגענו כדי לספר לכם בדיוק מה קורה שם - אז האם גם לכם כדאי?

מה יותר כיף מלהגיע לחופשה בעיר הכי דרומית וחמה שיש, ללכת לים ולבריכה, לשיר 'אגדודו' ולראות הופעה של הזמרים הכי אהובים עליכם? כנראה שאין משהו שיותר בא לכם מזה עכשיו. רשת מלונות "פתאל" החליטו להנעים את החופשה ולשלב בה הופעות של הכוכבים הכי מדוברים: נועה קירל, סטפן לגר, יהונתן מרגי, ויובל המבולבל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

מלונות "פתאל" יארחו את כל הכוכבים הכי חמים בחודשים יולי-אוגוסט על מנת להקפיץ לכם את החופשה. הגענו עד לאילת, התארחנו באחד מהמלונות של הרשת; נהנו מהשירות, הבריכה, האוכל המעולה ומחווית החופשה החלומית שכל כולה כאן בישראל וביעד האולטימטיבי לקיץ - אילת. אם כל זה לא מספיק, אז במהלך החופשה המלונות הציעו "קינוח" מושלם - הופעה של נועה קירל וסטפן לגר. האם גם לכם שווה להגיע?

את ההופעה פתחה נועה קירל בליווי ארבעה רקדנים בשיר שהתחיל את הכל - ״קילר״ והביא אותה אל התודעה. כשכל הקהל צורח אהבה אל הזמרת, נועה הקפיצה את כולם ללא הפסקה למרות הלוז הצפוף והעמוס, לא נחה לרגע, שרה, רקדה, שמחה את הקהל כולו ופשוט הייתה פצצת אנרגיה שבהחלט מצדיקה את ההשוואה שלה לזמרות גדולות בחו״ל כמו אריאנה גרנדה.

© צילום: איילת יוסף

כשהיא מקפיצה את הקהל, קירל הספיקה להחזיר אותנו שלוש שנים לאחור בשיר ״חצי משוגע״, הפתיעה עם ביצוע לשיר החדש ״פאוץ׳״ והראתה שאהבה שלה היא לא רק למרגי אלא גם לכל הקהל, בשיר ״יש בי אהבה״. בנוסף לשירים הללו ועוד רבים, הזמרת שרה גם כמה שירים מהסדרה ״כפולה״, בה היא מככבת, וגרמה לכל הקהל (ואפילו להורים) להצטרף ולשיר יחד איתה.

ואם אתם שואלים את עצמכם - למה להגיע להופעה של קירל כשהכל נמצא ביוטיוב? אז זהו שבהופעה עיבודי השירים שונים ממה שאתם רגילים לשמוע ונועה עצמה מפתיעה עם יכולות מוזיקליות שמראות כי היא אפילו לא צריכה פלייבק.

 

בזמן שהיא מרעיפה אהבה וגורמת לכולם להיות חצופים ולצעוק את השירים האהובים, קירל הזמינה את שותפה לבמה, סטפן לגר, שהגיע עם רקדנים המלווים בפאוצ'ים (מחווה לקירל?), ויחד השניים שרו את הלהיט ״טיקיטאס״. ברגע הזה נאלצנו (בצער רב) להפרד מקירל... אבל החדשות הטובות הן שסטפן המשיך לעוד חצי שעה של הופעה עם מיטב מלהיטיו, כמו: "קומסי קומסה" ו"Step Fun". בנוסף לשיריו, לזמר שיתופי פעולה עם אמנים רבים (כמו איתי לוי), שכמובן לא הגיעו לשיר יחד איתו את הלהיטים הגדולים, אבל סטפן עצמו השלים את החסר בשירה ובריקודים המוכרים שהקפיצו את הקהל כולו וגרמו לכולם לרקוד.

© צילום פרטי

ואם כבר הזכרנו ריקודים, כפי שידוע סטפן הינו גם רקדן ובמהלך ההופעה הקדיש כמה דקות לקטעי ריקוד שביצע יחד עם רקדניו והפנט את הקהל. לאחר שהודה לרקדניו, סטפן עזב את ההופעה ובהחלט השאיר לנו טעם של עוד ושידרג לנו את החופשה יחד עם קירל.

 

אז אם לרגע תהיתם - חופשה חלומית בשילוב הופעה מקפיצה של הזמרים האהובים זאת בהחלט החופשה האולטימטיבית. אז לפני שהחופש הגדול חומק לנו מבין האצבעות, למה אתם מחכים?

המלונות אשר ייקחו חלק באירועי הקיץ: טבריה - לאונרדו קלאב טבריה הכל כלול, לאונרדו פלאזה טבריה (הופעות של מרגי ונתי הגעתי הופעתי), ים המלח - לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול (הופעות של מרגי וסטפן לגר), אילת - לאונרדו פריוילג' אילת הכל כלול, לאונרדו קלאב אילת הכל כלול פלוס, לאונרדו פלאזה אילת, U סאנרייז קלאב אילת הכל כלול, U קורל ביץ' קלאב אילת אולטרה הכל כלול, U מג'יק פאלאס אילת (הופעות של נועה קירל, סטפן לגר ויובל המבולבל).

 

תגובות